Ga naar inhoud

Topic weg !!!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik had gisteren een sitecheck gevraagd voor mijn eerste website die ik ooit maakte. Toen ik vanmorgen de eerste reacties bekeek schrok ik mij een hoedje want mijn topic leek zich te gaan ontaarden in een wedstrijdje website afkraken. Omdat ik de indruk had dat dit forum daar niet voor bedoeld is heb ik mijn topic maar snel gedeleted. Wat schetste mijn verbazing toen ik de nieuwe topic van matthijn99 zie waarin bijna verontwaardigd gereageerd wordt op het verwijderen van mijn topic. Ik heb toen in de map geschiedenis de topic teruggehaald en naar mijn server geupload. Het adres is: http://home.hetnet.nl/~stefsmeenk/forum.html jullie kunnen daar de topic alsnog bekijken en reageren als jullie daar behoefte aan hebben. Vriendelijke groeten H. Smeenk

[This message has been edited by smeenk (edited 11-01-2002).]

Link naar reactie
smeenk, ik kan maar 1 ding zeggen, en dat is: learn to live with it.

als je site afgekraakt wordt schrik je daar inderdaad ontzettend van. maar wij zijn onbevooroordeeld, wij vergelijken je site met anderen die we hebben gezien en we geven twee soorten reacties:

- een lange, uitgebreide reply en uitleg, waarom we het niet mooi vinden: * deze replies moet je in acht nemen, en erop ingaan.

- een korte snauw in jouw richting, dat je terug moet komen als je weet wat een site maken is: * deze replies moet je negeren of om argumenten vragen. de poster heeft meestal geen recht van spreken, tenzij hij/zij een eigen site heeft die precies volgens alle W3C normen gevalideerd is en perfect werkt...

zo zie je maar weer. veel succes met je sitecheck. ik heb het geloof ik al gezien, maar ik heb nu geen tijd om te repliën.

Groetz,

------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: www.heidi.stylite.nl

Link naar reactie
tja, helaas gaan die dingen zo...

Ik vindt het fijn dat je er op wil reageren en ons vermoeden bevestigd dat je een beetje geschrokken was van de reacties... Ik ben blij dat je dit forum niet meteen de rug hebt toe gekeerd, want je kan hier heel veel leren! Wellicht heb je ergens nog een site die ons achterover doet slaan. :smile:

grtzz,

teacher

Link naar reactie
Hey wat pak je het sportief op!!! Moedig om in ieder geval toch een link naar de oude topic te geven!!! Maar je hoeft echt niet te leren leven met afkrakerij, er is namelijk niets mis met opbouwende kritiek hoor, wel is het zo dat er hier vaak negatief gereageerd wordt en niet altijd eerlijk naar mijn idee. Dat zegt meer over de kritiekgever dan over jezelf. Pik er dan de dingen uit die je nuttig vind, en laat de smaak van anderen niet de stijl van je site bepalen. >> technische tips zijn altijd handig , als het om uiterlijk gaat>> = smaakgebonden.

Hey succes!

------------------ Lady's first!!!!

Link naar reactie
Ten eerste ben ik blij om te zien dat er ook mensen zijn die op een leuke manier in iemand anders zijn topic schrijven. Als 2e wil ik opmerken dat ik de indruk heb dat er mensen zijn die normaal gesproken heel gemotiveerd aan dit forum deelnemen maar zich (bij het zien van een "slechte!!!" website" laten verleiden tot het plaatsen van zeer negatieve opmerkingen. Dan zijn er natuurlijk ook nog bezoekers van dit forum die zo'n opmerking zien en denken "Gut wat leuk !! Een forum waar je websites kunt afkraken!" zich dan vervolgens aanmelden bij dit forum en regelmatig terugkomen om negatieve dingen te plaatsen. Mijn idee is dat alle bezoekers die normaal gesproken op een positieve manier aan dit forum deelnemen hierin een verantwoordelijkheid hebben. Als ze zich dit niet realiseren kan de stemming binnen het forum zeer snel omslaan (als dit niet al gebeurd is) dit zou zeer jammer zijn omdat dit forum een uitstekend initiatief is voor mensen die iets van elkaar willen leren. vr. gr.
Link naar reactie
quote:
Originally posted by smeenk: Ten eerste ben ik blij om te zien dat er ook mensen zijn die op een leuke manier in iemand anders zijn topic schrijven. Als 2e wil ik opmerken dat ik de indruk heb dat er mensen zijn die normaal gesproken heel gemotiveerd aan dit forum deelnemen maar zich (bij het zien van een "slechte!!!" website" laten verleiden tot het plaatsen van zeer negatieve opmerkingen.
dat klopt soms wel ja...
quote:
Dan zijn er natuurlijk ook nog bezoekers van dit forum die zo'n opmerking zien en denken "Gut wat leuk !! Een forum waar je websites kunt afkraken!" zich dan vervolgens aanmelden bij dit forum en regelmatig terugkomen om negatieve dingen te plaatsen.
Was Dorkje Dribbel niet zo iemand...?
quote:
Mijn idee is dat alle bezoekers die normaal gesproken op een positieve manier aan dit forum deelnemen hierin een verantwoordelijkheid hebben. Als ze zich dit niet realiseren kan de stemming binnen het forum zeer snel omslaan (als dit niet al gebeurd is) dit zou zeer jammer zijn omdat dit forum een uitstekend initiatief is voor mensen die iets van elkaar willen leren. vr. gr.

Daar in heb je helemaal gelijk. Daarom wil ik samen met andere forummers een How-To op gaan stellen, zodat je een basis hebt aan dingen die volgens onze deskundige :wink: mening goedgekeurd worden en waar we ook veelgestelde vragen zullen zetten.

------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: www.heidi.stylite.nl

Link naar reactie
Wellicht heb je ergens nog een site die ons achterover doet slaan. ----posted by teacher----

Hahaha die is wel goed hoor !! Ik heb noch de illusie noch de intentie om jullie achterover te doen slaan bij het zien van mijn webontwerpen!! Ik heb mijn site http://home.hetnet.nl/~smeenk7104 hier al eens laten beoordelen en die kwam er ook niet ongeschonden van af, aangezien ik nog niet veel tijd had om er iets aan te verbeteren en toch eigenlijk behoefte had aan enkele nuttige tips, heb ik die van het vrijgezellenfeest hier maar aangemeldt! De gevolgen hiervan weten jullie inmiddels, but no hard feelings hoor, ik zie de humor er ook wel van in !! grtzz

[This message has been edited by smeenk (edited 11-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...