Ga naar inhoud

[ot] ik ben terug. en voor goed.


Aanbevolen berichten

zo, vanaf vandaag ben ik terug hier.

ik heb een paar maanden op GoT gezeten, en ik moet toegeven dat het daar heel gezellig is. maar ik werd er verslaafd aan. op het laatst blijf je maar op F5 rammen omdat er telkens wel weer replies bijkomen. mijn schoolwerk leed eronder en zo ook mijn webdesign.

omdat het hier zo heerlijk rustig is en er ook een meer een groepsgevoel heerst... besloot ik hier weer eens een paar posts te plaatsen. aan de reactie van blackboarder te merken ben ik hier nog steeds welkom.

dat ik het hier post en niet in Podium, is dat ik hier het meeste zal zitten en in Grafische Software.

Groetz, your one and only

------------------ Toeter :: been.there :: learned.that :: came.back :: H » « S

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Zeeuw: Welkom terug! tis bij GoT idd nogal druk, heb er ook een tijdje gezeten, maar de sfeer is hier veel beter.

om eerlijk te zijn; het niveau in webdesign is hier vaak lager, maar daarmee het arrogantie-gehalte ook! Amen to that! :smile:

------------------ Toeter :: been.there :: learned.that :: came.back :: H » « S

Link naar reactie
Welcome back toeter. Leuk dat je er weer bent. Ik kom ook wel eens op GoT en het is er inderdaad heel druk. Maar ik ramde zelf niet de hele tijd op F5 :grin:

PS. Ik post eerst op C!T en als het hier niet lukt (bijna nooit) dan ga ik naar GoT. Soms ga ik trouwens wel naar GoT voor die hele grote topics. Is altijd wel fun.

------------------ Sites waar ik mee bezig ben: Lynxpolis.nl GPS Webdesign Persoonlijke site voor school Dutch Northern Alliance website

BTW. Homesite rules bigtime!!!

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: [Q]Originally posted by Toeter84: ik weet niet of jullie het allemaal menen[/Q]Tuurlijk niet :smile:


Aaaah zo ken ik ze weer van C!T :smile: :smile:

* Toeter84 is weer blij to be back 'home' again

Groetz (speciaal voor Bill)

------------------ Toeter (sig door vage troubles ff removed)

[This message has been edited by Toeter84 (edited 09-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Zeeuw: Welkom terug! tis bij GoT idd nogal druk, heb er ook een tijdje gezeten, maar de sfeer is hier veel beter.

Helemaal mee eens. Ik heb er jaren gezeten en kom er nog wel eens als ik nergens anders antwoord kan vinden. Het scheelt wel in welke fora je rondhangt. In de hardware fora b.v. heerst een gezellig en hulpvaardig sfeertje, waar iedereen elkaar helpt. In de webdesign en graphics fora moet je echter eerst verantwoorden waarom je de heren goden lastig durft te vallen met jou onbenullige vraagje. Maar de gemiddelde kennis op GoT is erg hoog. Maar heef mij maar C!T, juist omdat het niveau hier veel diverser is en dat maakt het veel interessanter vind ik (Dummie meets prof) bovendien is het hier veel gezelliger.

Enne Toeter, welkom hier. Ik ben dan zo'n beetje binnen komen vallen toen je net weg was :) Is dit trouwens wel de goeie tread voor deze topic? Van mij mag het haha. Het is hier geen GoT, waar gelijk om een slot word gezeurd als er maar enigzins twijfels bestaan

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...