anoniem Geplaatst: 6 januari 2002 Delen Geplaatst: 6 januari 2002 Is er een manier om je site die je gemaakt hebt voor 800x600 automatisch te laten vergroten (beeldvullend) voor 1024x768. Als je nu kijkt dan gebruikt de site slechts deels de window.ps. zonder de site helemaal opnieuw te maken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 Ja ik begrijp het, leuk truckje, ga ik meteen proberen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 Dat kan je doen door de inhoud van je pagina in tabellen te zetten en de breedte aan te geven in % in plaats van pixels. Of je geeft een tabel de eigenschap>> centreren wanneer de tabel niet al te breed is.------------------ Weet je precies wat ik bedoel want dat vage gelul van me snap je niet :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 Misschien is het handig om even je url op te geven. Kijk ik even. Je kan je ook afvragen of die layers wel zo Hhandig zijn.------------------ Weet je precies wat ik bedoel want dat vage gelul van me snap je niet :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 je kunt ook de positie en breedte van je layers in procenten opgeven. Maar ik moet zeggen dat ik niet zo'n procenten jongen ben. Ik werk liever met vaste maten, dan houd ik altijd alles in de hand. Ik begin altijd met een tabel van 760 pixels breed (je weet nooit welke maffe PC die 40 pixels nog ergens voor nodig heeft) en daarin maak ik mijn hele pagina. Als je die tabel dan ook nog mooi in het midden van het scherm tevoorschijn laat komen stoort het niet eens dat je links en rechts wat ruimte over hebt. Er zijn bovendien wel truukjes om hier cosmetisch gezien wat aan te doen. b.v. je page in 3 verticale frames zetten en de page dan in het midden. De frame breedtes geef je dan wel in procenten op zodat ze flexibel zijn. Linker en rechterframe blijven leeg, maar je geeft ze net een beetje andere achtergrondkleur dan het middelste frame. Ziet er nog hardstikke leuk uit ook.Op deze manier heb je altijd zelf in de hand hoe het eruit komt te zien, met procenten geef je veel uit handen aan de resolutie van de kijker.------------------ Blow me up Scotty! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 Nee dat werkt niet, ik denk door mijn layers. De rest wordt rondgegooid door het hele scherm Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen