Ga naar inhoud

wat zeggen de (semi-) pro's hiervan?


Aanbevolen berichten

ppl,

ff een sitecheck op deze ajb. ik ben zelf niet de actiefste medewerker aan de site maar wel erg betrokken. vertel ff wat je ervan vind

victorstrip

PS ook de humor mag gechecked worden :wink:

------------------ de dokter zegt dat alles goed komt als ik maar genoeg pilletjes inneem... en ik ben net als ieder ander want ik mag ook 2 uur per dag m'n kamer uit net als jij, toch? #

Link naar reactie
* Toeter84 maakt een lijstje...

* het 'optimaal te bekijken bij...' kan beter weg. als een user niet die instellingen heeft, zal hij dat niet voor jouw site veranderen. op deze manier komt het over als 'het is voor alle browsers&reso's een baggerzooi, maar niet als je precies dit en dit hebt, dus val me niet aan.. Breedband internet... hmmm ik hou mijn mond.

* de site is op 1024x768 goed te zien, op een kleinere reso zijn de knoppen wat groot...

* de knoppen zijn ook wat langzaam. ik weet niet waarmee ze gemaakt zijn, maar ze lijken me wat traag. misschien een preloader? [edit]of gewoon het hele rijtje knoppen in Flash?[/edit]

* de site is wat wit. knoppen, header, back knop, en that's it. ga er nou geen ani gifs in stoppen, dat verpest deze grafisch niet slechte site... maar probeer achter het menu eens een soort boog te zetten met lichtgrijs. Of een detail uit een tekening van victor (zo heet dat beest toch?) maar let dan wel erop dat hij strak is en geen jpeg korreltjes krijgt.

* waarom zijn alle banners schijnbaar van ander formaat? staat niet erg netjes zo.

* verder nog een commentje op victor zelf: ik vind hem in sommige poses een beetje op een je-weet-wel lijken :wink: misschien een tip voor de tekenaar, een cape'je, een petje ofzo?

Ik heb btw ook zelf een keer zo'n stripfiguur gemaakt, maar dat was een houtworm... :smile: leek er wel op!

------------------ Toeter [Simple kind of life - No Doubt] Homepage ~ Stylite Webdesign

[This message has been edited by Toeter84 (edited 09-01-2002).]

Link naar reactie
Even nog een opmerking; ik zou de strips buiten 'zooi' zetten. als je de titel van de pagina 'victorstrips' ziet, zoek je toch naar de strips en die vind je niet meteen.

je kunt ook de popup wat groter maken, er 2 frames ingooien en dan de strips nummeren. in het bovenste frame laad je de strip, in het onderste frame zet je horizontaal een rijtje nummers neer. en dat dus meteen ook al als je de nieuwste strip laadt.

ook vind ik in de strips zelf, de randjes van de hokjes wat... Paint achtig. De rest van de strip is in prima gefotoshopte lijntjes, en dan zit er zo'n dikke ruwe rand omheen? niet echt... hmm. :roll:

------------------ Toeter [Simple kind of life - No Doubt] Homepage ~ Stylite Webdesign

Link naar reactie
goeie points btw we zullen er eens naar kijken

origineel gezien was het puur om de stripjes te laten zien, maar later is het ietsjes uit de hand gelopen

------------------ de dokter zegt dat alles goed komt als ik maar genoeg pilletjes inneem... en ik ben net als ieder ander want ik mag ook 2 uur per dag m'n kamer uit net als jij, toch? #

Link naar reactie
Wat een leuk ontwerp! Eindelijk weer eens iets origineels.

Wat ik me afvraag als ik dit zie: -waarom staan de knopen zomaar in het midden en opent er een popup als je erop drukt?

Wat mijn idee is: - zet de knoppen eens tegen het linkermenu aan in die uitsparingen >> past precies volgens mij! -laad de pagina in het rechterframe, krijg je ook geen klachten over teveel wit!

-Het logootjs zou ik wat meer naar boven plaatsen. En de terig knop kan ook een andere plek krijgen iets meer linksboven naar mijn smaak. (Zit nl. nog wel een stukje ruimte.)

------------------ Lady's first!!!!

Link naar reactie
dag allemaal. dit is de tekenaar van victor. ik vind het leuk om te lezen wat jullie allemaal van onze website vinden, het is fijn om als beginners tips te krijgen, zodat we dingen kunnen verbeterren die beter kunnen. en we zullen dat ook zeker doen. blijf dus ook tips geven, alleen mijn vraag is wat jullie van de inhoud van de site vinden, en niet zo zeer de leyout. want die valt nog te redden (-:
Link naar reactie
Ziet er wel leuk uit. Een kleine opmerking: Ik heb gemerkt dat je bij de tabellen geen vaste/harde breedte hebt opgegeven. De MouseOver teksten die in beeld verschijnen, laten alles een beetje verspringen, als het venster wat klein is.

Voor de tekenaar: Leuke stripjes. 'k Zou ze zo in een dagblad of zo verwachten. Maar voel je niet meteen over het paard getild! :grin:

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...