Ga naar inhoud

Hoe krijg ik het oude icoon weer terug voor html-bestanden?


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds kort hebben al mijn html-bestanden het IE-pictogram. Tot voor kort was dat van Firefox. Deze laatste browser is nog steeds het standaardprogramma, ik heb geen bestandsassociaties gewijzigd, de computer herstart. Maar het html-bestand dat standaard door Firefox wordt geopend, blijft het IE-pictogram houden. Ik heb Windows 7. Hoe krijg ik weer het Firefox-pictogram terug?
Link naar reactie
Dit komt omdat iemand op de PC Internet Explorer geeft gestart. IE gaf toen de vraag of 'ie de default browser moest worden en daar is "ja" (of "Yes") op geklikt. Firefox heeft een soortgelijke test als het start. Zie je die niet, klik via het menu op Tools -> Options.. . Kies dan de Advanced tab en stel e.e.a. onderaan in bij System defaults. Werk het nog altijd niet (maar dat zou wel moeten), dan is er nog een 2e manier: Zo nodig kun je zelf de juiste vertaling in NL maken, ga naar het Control Panel en klik op "Default Programs". Kies daarma de onderste optie: Set program access and computer defaults. De rest wijst zichzelf.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...