Ga naar inhoud

Default browser instellen in Keypass en het vervolg hierop!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb op mijn laptop zowel IE als Opera geinstalleerd. IE is mijn standaard browser. Als ik keypass gebruik en kies dan om rechtstreeks de url te openen vanuit keypass wordt deze standaard met Opera geopend. Ik heb al wat zitten zoeken in de instellingen, maar kan niet vinden waar ik dit eventueel in keypass kan aanpassen. Ik vermoed ergens een default instelling, maar waar...? vr.gr Frans
Link naar reactie
Hallo, Nadat ik CCleaner gebruik heb , kan ik geen links in de mail van Oulook openen. Ik krijg dan een foutmelding dat de handeling niet uitgevoerd kan worden ivm systeembeperking. Gelukkig had ik een backupje gemaakt (na eerst een image teruggezet te hebben). Is er een mogelijkheid om dit toch te kunnen uitvoeren? Dus Opera verwijderen en dan Ccleaner gebruiken. Anders krijg ik dit probleem elke keer. vr.gr.
Link naar reactie
Hallo, IE staat als standaard browser. Ik heb een image teruggezet waarop Opera staat. Daarna via Ccleaner het register geschoond , niks aan de hand. Daarna Opera verwijderd (nu met revo uninstaller) en ook daarna het probleem weer met Outlook. Waardeloos. Misschien dan maar Office opnieuw installeren. Ik weet het nog niet.[/img]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...