Ga naar inhoud

Geen geluid in webbrowsers


anoniem

Aanbevolen berichten

[size=9:26412c8eed](ik hoop dat dit het juiste forum is)[/size:26412c8eed] Ik heb sinds vandaag een raar probleem op me computer. Ik heb opeens geen geluid meer in me internet browsers (IE, Firefox, Chrome Plus, Opera) bij het bekijken van filmpjes (zoals op youtube). Alle andere programma's (muziek speler, spellen etc.) geven nog wel gewoon geluid. Ik heb al verschillende plugins opnieuw geinstalleerd zoals: -Quicktime -Adobe Flashplayer Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Link naar reactie
[quote:67beeddc91="Smurrie"]http://en.kioskea.net/forum/affich-19119-no-sound-from-web-browser kan je daar wat mee?[/quote:67beeddc91] Ik ben al vele fora's afgegaan maar zonder een resultaat. De regedit optie heb ik al geprobeerd [quote:67beeddc91="gerben"]Heb je flash wel eerst verwijderd, alvorens het opnieuw te installeren?[/quote:67beeddc91] Ja ik heb via de adobe site zon flashplayer uninstaller gebruikt. --- Normaal als je met firefox op youtube filmpjes kijkt krijg je bij de volume mixer zon nieuwe schuif.. die krijg ik nu niet?
Link naar reactie
[quote:ffde9a17fe="VTraxx"]Niemand een idee? Ik heb trouwens nog 2 programma's gevonden waar het geluid het niet wil doen. Bij msn willen de voiceclips het niet doen en bij Call Of Duty Modern Warfare 2. hoor ik geen andere mensen via de voicechat.[/quote:ffde9a17fe] Kijk misschien eens naar de geluidsstuurprogramma. Of als je op het geluidsicoontje klikt en dan op mixer klikt zie je een schermpje. Heb je daar misscien niet het geluid voor die programma's afstaan?
Link naar reactie
[quote:f8eefec854="maartenpeters"]Kijk misschien eens naar de geluidsstuurprogramma. Of als je op het geluidsicoontje klikt en dan op mixer klikt zie je een schermpje. Heb je daar misscien niet het geluid voor die programma's afstaan?[/quote:f8eefec854] Nou ik kan me herineren dat als ik vroeger op youtube zat dat er in de volume mixer een nieuwe volume schuif kwam onder de naam: Plugin-Container of Firefox.. maar die krijg ik ook niet meer ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...