Ga naar inhoud

bios update mislukt ?


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik wil graag dat jullie mij helpen mijn moederbord heb ik laatst nog de bios geupdate hij wilde niet opnieuw opstarten want het had hele tijd een zwarte beeld en dat is niet normaal dus heb ik de pc afgesloten via de knop en daarna weer opnieuw opgestart nadat ik dat had gedaan kreeg ik de hele tijd zwarte beeld de pc draait gewoon geheel maar geen beeld ik heb alles geprobeerd van cmos tot reset knopje van jumper dus alles videokaart eruit gehaald alles getest alles werkte behalfe de moederbord specificaties moederbord - msi P67A-C45 (B3) i5 2300 videokaart - ati redeaon 7800 series alvast bedankt voor de moeite
Link naar reactie
In de begintijd van de pc was dit nogal een gevaarlijk klusje, want dan kon je inderdaad je moederbord onbruikbaar maken, doordat de bios chip verkeerd geprogrammeerd werd als het niet helemaal goed ging door b.v. een foute (lastig uit te voeren) procedure. Maar bij de moderne moederborden heb je vaak voorzieningen die, in het geval van nood, herstel (toch eenvoudig) mogelijk maakt: is dat bij de jouwe niet het geval, kijk eens in de handleiding op dit punt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...