Ga naar inhoud

SP3 slipstreamen


anoniem

Aanbevolen berichten

WMP en NETframework zijn dan net als het SP3 te downloaden van de MS website en als hoitfix of update packs, zoals dit in nLite genoemd wordt, te integreren in de nieuwe iso, correct? Is het beter 1 maal te slipsteamen en alle te integreren componenten samen toe te voegen, om zo problemen te vermijden bedoel ik maar, of maakt het niet uit dat ik bv nu dat mijn XPSP3 iso reeds bestaat hier nogmaals enkele hotfixes en updates aan toevoeg... maar dan had ik er uiteraard geen iso van mogen maken veronderstel ik :? Welke hotfixes en updates zijn essentieel als toevoeging tot een goede installatie cd? en waar vind ik ze? En wat about de drivers? heb eens bij Asus gekeken en een bepaalde driver voor mijn systeem gedownload maar deze komt als een gewone file, niet gezipt of andere bedoel ik . Hoe krijg ik zo een file ready voor integratie. Thx
Link naar reactie
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dan moet je met RyanVM Integrator gaan werken, niet? Of kan je dit update pack ook tot nLite voegen? Heb reeds in het verleden met de integrator gewerkt met minder goede resultaten. Had namelijk de iso XPSP2 klaar,mount hem met Daemon alles goed en wel, installeer het tuig en er stond gewoon SP1 op mij pc... :?. NLite lijkt mij gewoon gemakkelijker, zeker voor een leek zoals ik zelf. Maar ik ga het zeker nog eens inkijken mss dat het mij dit maal beter lukt. Integrator reeds gedownload :wink:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Vandaag wilde ik dan een nieuwe XP-cd samenstellen met nLite aan de hand van de eerder door mij uitgeprinte handleiding. Hierin staat o.a. te lezen dat je bij de site Rayn VM alle updates zou kunnen downloaden, maar dat klopt kennelijk niet (meer?) want er komt een foutmelding dat de website niet gevonden kan worden :o De website Rayn VM komt gewoon in beeld, maar na het aanklikken van diverse links krijg ik de genoemde foutmelding op 't scherm... Er staat overigens ook geen aparte rubriek 'downloads' op die site :o Heb mijn pogingen gestaakt...
Link naar reactie
Kan bij MS ook; in dit geval door òf de laatste 2 letters in de link te veranderen zoal ik hieronder doe, òf door eenmaal op de downloadsite, daar de taalsleutel om te gooien bijna onderaan midden in beeld. [url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&DisplayLang=en[/url]
Link naar reactie
Thans kan ik jullie laten weten dat e.e.a. probleemloos en foutloos gegaan is. Heb nu een aangepaste versie van Win XP :lol: Zo heb ik o.a. Movie Maker en Pinball eruit gewerkt, en SP3 en IE7 in op laten nemen. Hoef nu nog slechts het iso-bestand op schijf te branden, komt later wel :D Zonder de uitgebreide handleiding over nLite en zonder jullie aanwijzingen zou het mij niet gelukt zijn om het gewenste doel te bereiken. Dank!
Link naar reactie
Zojuist de image op CD gebrand, en met die CD de computer laten opstarten. Het opstarten gaat geheel naar verwachtingen, zonder foutmeldingen :) Uiteraard heb ik de installatie natuurlijk niet voortgezet, maar ik weet nu in elk geval dat ik een instal-cd heb die aan mijn wensen voldoet. En dat was ook mijn doelstelling.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...