Ga naar inhoud

SP3 slipstreamen


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:d77b5725c6="UseTheForce"]Dit is het bestand wat ik gedownload heb maar wat mij de Win32 foutmelding geeft. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&displaylang=nl[/quote:d77b5725c6] Is deze link nou correct om toe te voegen in nite of zou ik hem voor heen nog moeten zippen? Ga het ook eens proberen met de programmaatjes die Gerben voorstelt. Thx
Link naar reactie
dan maar ik toch een fout, heb het ondertussen reeds op 2 pc geprobeerd, vista en xp pc, en zonder succes. Telkens weer krijg ik de foutmelding "geen geldige Win32-toepassing". Kan jij eens even kijken wat het bestandje doet als je er gewoon dubbel op klikt, krijg namelijk dezelfde foutmelding bij deze, had het SP3 pakket gewoon willen installeren na de installatie van mijn XP SP1.
Link naar reactie
Ik snap ook niet hoe je aan een ISO komt van het SP3-bestand; "om een hoekje" is altijd riskant. Als je het niet gewoon in oorspronkelijke staat bij MS kunt downloaden, laat het je dan door een ander even aanreiken. Verder is het mogelijk dat je een antivirusding aan boord hebt dat het onklaar maakt en/of dat het tijdens verzending of overdracht door een antivirusding van bijvoorbeeld hotmail of een messenger gemold wordt. Wat is dat 7-zipding voor iets? Haal je het via Linux binnen? Ik gebruik alleen maar gratis "Justzipit" van Net plus, voor moeilijkere dingen, de nieuwste Winrar die als extra aardigheid heeft dat het ook ISO kan uitpakken (NIET van belang dus in dit verhaal). De beste methode blijft, downloaden middels IE van de MS download site en NIET uitpakken.
Link naar reactie
Het was niet ik die de file in ISO gedownload heeft. [quote:a262d64b4e="Charles-98"]Ik heb SP3 (voor XP) gedownload als zijnde een ISO-image; het werd ook in die vorm aangeboden. Als ik het goed begrepen heb mag ik 'm NIET uitpakken t.b.v. slipstreamen?[/quote:a262d64b4e] Heb het bestandje van MS zelf gedownload zoals in mijn linkje enkele reacties terug. ik heb inderdaad messenger live onboard en mijn firewall is van ZoneAlarm, antivirus Avast. Kan begrijpen dat een van laatst mij verhinderen het bestand te downloaden maar volledig afbreken zou mij sterk verwonderen, heb hier met andere software geen last van. Heb ook een beetje bang om beide uit te schakelen tijdens het binnen halen van het SP3 bestand, heb een niet al te snelle verbinding en gaat in mijn geval enkele uurtjes duren. Liever niet dus :? 7-zip is een Freeware zip programma dat volgens meerdere beter is als WINrar of WINzip.
Link naar reactie
haha, het is mijn uiteindelijk dan toch gelukt vreemd genoeg heb ik het zelfde bestandje nogmaals van MS gedownload en nu doet ie het wel. Iso even gemount met daemon tools om de zie of ie werkt en ja hoor :). Vraagje nu, hoe weet ik of de integratie van het SP3 wel werkelijk gelukt is? Kan ik dit ergens aflezen of andere, bv. XP SP3 cd. Zou dit graag willen weten vooraleer ik het ga installeren. Wat zit er alles in dit SP3? WMP11, NETframework? Wat kan in nog zoal bundelen om een zo goed mogelijk installatie pack te bekomen? Zou graag, wat updates betreft, zo weinig mogelijk willen downloaden na de installatie. Thx
Link naar reactie
[quote:ec0f18286b="UseTheForce"]haha, het is mijn uiteindelijk dan toch gelukt vreemd genoeg heb ik het zelfde bestandje nogmaals van MS gedownload en nu doet ie het wel. Iso even gemount met daemon tools om de zie of ie werkt en ja hoor :). Vraagje nu, hoe weet ik of de integratie van het SP3 wel werkelijk gelukt is? Kan ik dit ergens aflezen of andere, bv. XP SP3 cd. Zou dit graag willen weten vooraleer ik het ga installeren. Wat zit er alles in dit SP3? WMP11, NETframework? Wat kan in nog zoal bundelen om een zo goed mogelijk installatie pack te bekomen? Zou graag, wat updates betreft, zo weinig mogelijk willen downloaden na de installatie. Thx[/quote:ec0f18286b]Je kunt door vergelijking van de mappen op oude en nieuwe CD zien dat er dingen zijn bijgekomen. SP3 bevat geen WMP11 en Netframework, die moet je apart downloaden en eventueel instreamen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...