anoniem Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 Ik wil dus bij openen Outlook mail en Facebook dat het systeem automatisch inlogt,zodat ik mij niet iedere keer hoef aan te melden. Link naar reactie
EricO Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 Bij de plek waar je UserID en wachtwoord intypt staat ook een tickbox (vierkantje) dat je kunt aanvinken dat heet "Keep me signed in" of zo iets. Vink dit aan. Jouw browser bewaart deze info, meestal in "cookies". Die moet je dus zo instellen dat bij het afsluiten de cookies NIET opgeschoond worden, of in ieder geval niet degenen van deze websites. Dito als je CCleaner van tijd tot tijd gebruikt om rommel op te ruimen. In CCleaner kunnen je cookies uitzonderen op de laatste tab, "cookies". Bedenk verder dat een aantal sites (ik kan niet garanderen of dit met de genoemde sites wel of niet gebeurt) de inloginfo uit zichzelf verwijderen om er voor te zorgen dat er geen misbruik ontstaat. Zorg dus dat als het automatisch inloggen jou lukt, alle wachtwoorden ergens veilig zijn bewaard. Als je zoiets niet regelmatig intypt wordt het vergeten... Link naar reactie
AadK Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 Dat van dat vinkje weet ik Eric,dat had ikal aangevinkt. Het probleem doet zich voor sinds ik Windows 8.1 gebruik.Voorheen met Windows XP,wat ik dik 10 jaar gebruikt heb,had ik dit probleem nooit. Ikweet dus wel het een en ander van hoe het hoort te werken,maar dit krijg ik niet voor elkaar. Bij Facebook vult ie bij openen wel alles in,maar moet ik ,ook met vinkje aan,toch nog bevestigen.Wat vroeger in XP nooit hoefde. Bij Outlook mail moet ik bij openen zelf iedere x weer alles invullen. Erg vervelend. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.