Ga naar inhoud

Afgezet met Nero Video 2014, software doet niet wat het belooft, wie weet raad?


anoniem

Aanbevolen berichten

Upgrade gedaan naar dit videopakket Nero 2014. Niet alle video effecten werken echter. Als ik erop klik krijg ik een melding dat ik een Platinum versie moet kopen voor nog eens 60 euro?! Op de website van Nero AG staan echter al deze effecten genoemd bij dit eenvoudige Video pakket (het is tenslotte ook software om video te bewerken !) . Ik heb Nero nu 3 keer gemaild maar ik krijg geen reactie. Ik voel met geript, afgezet, voor de gek gehouden. Hebben meer mensen deze ervaringen en misschien tips wat ik eraan kan doen?
Link naar reactie
Dat komt omdat je de software niet echt koopt, als een pakket, zoals Windows 7 of 8, wel het geval is, die je na aanschaf voor onbepaalde tijd mag gebruiken, Bij Nero koop je een gebruikers- licentie, voor een bepaalde tijd, in de vorm van een licentie-sleutel waarmee je de software ontgrendeld en voor een bepaalde tijd kan/mag gebruiken. En je voor alle extra's weer licenties bij moet kopen. En om de zoveel tijd je licentie weer moet verlengen. Het enige wat je eraan kan doen is, een vergelijkbaar alternatief software pakket kopen. Via de computerspeciaalzaak. Of gebruik Windows Movie Maker
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...