Ga naar inhoud

inloggen in Windows 8.1 (niet automatisch !!!) ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb windows 8.1 op de computer. Er zijn 2 gebruikers gedefinieerd. Als beide gebruikers uitgelogd zijn en ik daarna de pc weer opstart wordt er toch weer automatisch ingelogd (met de laatst ingelogde gebruiker). In de Win-xp omgeving kreeg ik een scherm met de gedefinieerde gebruikers erop waar ik vervolgens een keuze uit maakte. HOE krijg ik die situatie in de Windows 8.1 omgeving terug ???
Link naar reactie
Probeer het volgende: Open de Metro interface en type netplwiz, druk nu op enter of dubbelklik op de vermelding netplwiz in het apps scherm. Plaats nu en vinkje bij de optie "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om de computer te kunnen gebruiken" Klik vervolgens op OK.
Link naar reactie
Bedank voor het antwoord, echter: Het vinkje staat reeds AAN in netplwiz. (bij de optie "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om de computer te kunnen gebruiken") ........ook ctrl-alt-del geprobeerd, dat werkt ook niet, d.w.z. die logt ook weer automatisch in bij de laatst (actieve) gebruiker...... NOG IEMAND EEN SUGGESTIE?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...