Ga naar inhoud

17 gb video na exporteren sony vegas ??


anoniem

Aanbevolen berichten

ik was van plan nieuwe video te maken met allemaal apart opgenomen stukjes screen recording wat ik doe met camtasia studio 8. daarna alle apart opgenomen filmpjes ge exporteert met camtasia studio 8 (toen waren zelfs de video's van 20 sec al 400 mb ? ) daarna alle filmpjes geimporteerd in sony vegas, mooie video van gemaakt en daarna ge exporteerd. (toen was hij zelfs nog maar voor de helft klaar....) en toen ik keek naar grootte van de video zag ik opeens 17,4 gb staan ?!?! ik snap wel beetje waarom dit komt omdat ik ze 2x exporteer maar weet nog niet helemaal het antwoord en wat de oplossing zou kunnen zijn.... ik hoop dat iemand me kan helpen :) grt. Axel
Link naar reactie
Normaal gesproken wordt de video data voorzien van compressie. Digitaal video opnemen zonder compressie van de resulterende data geeft namelijk enorme bestanden afhankelijk van de resolutie en beeldfrequentie. Misschien is er in jouw geval geen of geringe compressie toegepast, dat zou je moeten kunnen nagaan in je instellingen bij het exporteren. De meest gebruikte codec (compressie/decompressie) is H.264 momenteel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...