Ga naar inhoud

Mag je je hond meenemen op de HCC-beurs ?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:56740e3d4f="Zlatan"]zou een poesje wel mogen?[/quote:56740e3d4f] jahoor, en hamsters en cavias en huisvarkens. sorry hoor, maar zou het erg triest vinden voor het beestje. hij zal beter af zijn bij je buurman, weet niet of je er wel eens bent geweest, maar sommige stukken is het echt drukken en erg druk. beestje vind het eventjes leuk, maar als het echt druk wordt dan kan ie best gaan flippen, straks springt ie eruit in de mensenmassa, en dan??? lekker voor je hondje, in je rugzak, geplet tussen jouw rug en de man die vlak achter je loopt. als je verantwoordelijkheidsgevoel hebt, dan doe je wat het beste is voor hem/haar en doe je hem lekker naar de buurman/buurvrouw
Link naar reactie
[quote:3bdbb849d6="Zlatan"]maar zij liet blijken het niet leuk bij de buurman te vinden[/quote:3bdbb849d6] nou, dan neem je hem toch lekker mee. je extra onnodige en nutteloze reacties dragen niks bij aan de discussie hier ( die in principe ook nergens over gaat, maar goed, zolang er geen slotje komt) dus hou nou maar op te reageren, en post eens wat nuttigs voor de afwisseling. :evil: anders maak je even een nieuwe thread over of jij je poesje wel mee mag brengen, dit gaat over de hond van nelson (damn, wat is dit, forum van pets place oid aan het worden?)
Link naar reactie
Nou sorry hoor, Turbulence,ik heb even meegedaan voor de lol, maar als jij met je serieuse antwoord vindt dat een dergelijke hondse-oproep thuis hoort in deze rubriek, dan denk ik dat je beter de site van de Dierenbescherming kunt opzoeken. WebWereld heeft b.v. de rubriek Stamgasten, daar in kan dit soort geleuter ongestoord plaatsvinden en is soms nog erg leuk ook.
Link naar reactie
het gaat er meer om of hij hem mee mocht nemen, dus in andere woorden of de HCC vereniging er ook problemen mee heeft. aangezien er hier HCC leden zijn, en misschien mensen die weten waar hij dit kan vinden is de plaatsing van de vraag helemaal niet raar. neemt niet weg dat het erg onverantwoord is, asociaal eerder, maar goed, een hond vastbinden aan een boom wordt ook gedaan, en dat is ook een persoon zijn eigen keuze ( mocht ik dat zien dan kun je iig ook kennis maken met de neus van mijn rechterschoen) ik erger me gewoon aan het verantwoordelijkheidsgevoel van sommige mensen ( dat je er zelfs aan denkt om de hond mee te nemen) nu ergerde ik me dus aan jouw antwoord, en zodoende kan het raar overkomen ( dus niks persoonlijks naar jou :wink:
Link naar reactie
Ondanks het feit dat je het nergens op vindt slaan, moet je dan iemand nog een compliment geven dat hij serieus antwoordt op een dergelijke onzinnige vraag? Dergelijke vragen horen toch niet thuis in een automatiseringsrubriek, kan toch direct gekapt worden c.q. verwezen worden naar... Of creeer een rubriek waarin dit soort onbenulligheden tot uitdrukking komt. Jemig, wat een niveau zeg, wat betreft de vraagsteller en die van de serieuse beantwoorder(s). Computer Totaal: pets rubriek. Ik heb ook niks tegen jou, hoor Turb :D
Link naar reactie
Mensen om de chaos op dit forum te stoppen: ik heb al een oplossing ervoor: mijn buurman is bereid om de hond bij hem te houden. Het probleem was dat hij nog niet zeker wist of hij ervoor kon zorgen, zodoende wou ik hem meenemen (worst case scenario). Nu weet hij het zeker dat hij kan, dus hond blijf gewoon thuis. Sorry voor de veroorzaakte spraakverwarring en wederzijds onbegrip bij de medeforummers :D :D :D !
Link naar reactie
[quote:85bff99be9="Zlatan"]alles goed en wel, maar wat doen we nou met die poes van mij?[/quote:85bff99be9] Ik zou zeggen, Zlatan, maak 'm nuttig in de huishouding :D :wink: (gelukkig hier nog [i:85bff99be9]iemand [/i:85bff99be9]met een beetje humor): How to clean your toilet... 1. Put both lids of the toilet up and add 1/8 cup of pet shampoo to the water in the bowl. 2. Pick up the cat and soothe him while you carry him towards the bathroom. 3. In one smooth movement, put the cat in the toilet and close both lids. You may need to stand on the lid. 4. The cat will self agitate and make ample suds. Never mind the noises that come from the toilet, the cat is actually enjoying this. 5. Flush the toilet three or four times. This provides a "power-wash" and rinse". 6. Have someone open the front door of your home. Be sure that there are no people between the bathroom and the front door. 7. Stand behind the toilet as far as you can, and quickly lift both lids. 8. The cat will rocket out of the toilet, streak through the bathroom, and run outside where he will dry himself off. 9. Both the commode and the cat will be sparkling clean. Sincerely, The Dog @Nelson Lau: bedankt voor je vraag, ik heb veel plezier beleefd aan dit draadje, al was het alleen maar om weer eens mee te maken hoe makkelijk een Belg kan laten zien wat voor 'n stelletje humorloze en hoogdravende droogkloten wij Hollanders vaak zijn :D :evil: :D Chapeau!
Link naar reactie
[quote:88837b3f4f="Zlatan"]alles goed en wel, maar wat doen we nou met die poes van mij?[/quote:88837b3f4f] Achter SLOT(je) en Grendel plaatsen Leuk, maar een kat/hond kan ik niet onder software rekenen. Ze hebben helemaal niets te maken met computers. (nouja, je muis misschien). Vragen over wat je met huisdieren moet/mag: http://www5.hccnet.nl/hccdagen2004/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...