Ga naar inhoud

hallo , is iemand rondom dordrecht die pc's bouwt intel i5 of i7 goede kwaliteit?


anoniem

Aanbevolen berichten

Als je zoekt naar een individu kan ik niet helpen. Ben je op zoek naar een winkel, dan wel een beetje. In principe is dit praktischer i.v.m. garantie en wettelijke aansprakelijkheid bij defecten. Natuurlijk betaal je voor het in elkaar zetten -- maar ook een individueel persoon zal geld vragen voor alle moeite. Wil je echt een winkel bezoeken: ik heb goede ervaringen met Paradigit. Volgens hun site hebben zij winkels in Rotterdam en Breda -- niet al te ver weg van Dordt. Je kunt ook een PC "in elkaar configureren" via hun website, via de site bestellen en thuis afgeleverd krijgen. Natuurlijk zijn er meer internetwinkels. Ook kun je de advertenties in de (gedrukte) Computer!totaal eens langs lopen: de eerste de beste advertentie, achter de voorkaft, Alternate, zit in Ridderkerk (ook niet ver van Dordt). Ook zij hebben op hun website iets als "PC Builder". Ik heb daar alleen zelf geen ervaring mee -- ik kan niet iedere week een PC kopen :-) . Wil je het nog lokaler maar kun je zo snel de goede winkel niet vinden, gebruik de Gele Gids, zou ik zeggen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...