Ga naar inhoud

Na het installeren van nieuwe videokaart geeft één monitor een hele nare misselijkmakende geur, hoe kan dit?


anoniem

Aanbevolen berichten

Monitor is een Samsung syncmaster T200HD (2008) Ik sloot 'm op mijn oude videokaart aan met vga, nu dvi. Ik weet niet of dit standaard is, maar de gpu core wordt meteen 10 graden warmer als ik deze monitor aansluit. Het is trouwens m'n tweede monitor in de dual opstelling. Iemand suggesties hoe dit kan? En of het evt gevaarlijk is? Behalve dat ik echt misselijk word van de geur.
Link naar reactie
Die geur kan ook worden veroorzaakt door jarenlange ophoping van stof in de oude monitor, van 2008 die je beschrijft, door de koelopeningen kan stof doordringen en zich in de monitor afzetten tegen de printplaten en andere onderdelen. . Dan kan op den duur, door de warmte die zo'n monitor produceert, de in de loop der jaren verzamelde stof gaan smeulen....of zelf gaan branden. . En dat geeft dan zo'n brandlucht.......zou zeggen schroef met zorg,( of laat het doen door iemand die kennis van zaken heeft) de monitor open, en verwijder voorzichtig de verzamelde stof......van de diverse onderdelen printplaten, enz...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...