Ga naar inhoud

Foutmeldingen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Bij het installeren van een nieuwe ethernetkaart en chello is er iets misgegaan. Chello werkt in alle opzichten, maar bij het opstarten van de computer krijg ik alllerlei foutmeldingen. Zo kan windows vnetsup.vxd, vredir.vxd en dfs.vxd niet meer vinden. Eenmaal aangekomen bij het bureaublad wordt er ook nog gemeld dat windows network dynamic link-bibliotheek niet kan vernieuwen omdat msnp.32.dll ontbreekt. Alles werkt natuurlijk, maar die foutmeldingen zijn irritant. Wie weet een oplossing om er vanaf te komen? Alvast bedankt, Rina
Link naar reactie
Op zich hoef je alleen de ontbrekende bestanden (handmatig) toe te voegen. Oorzaak is dat Windows na de wijziging van de netwerkinstellingen niet de gelegenheid heeft gehad een aantal benodigde bestanden op te halen of te vernieuwen. Ik denk dat de Microsoft oplossing de makkelijkste is, alleen moet je dan misschien alles opnieuw instellen. Met SFC of Extract kan het op zich ook. En als je een 2e computer met dezelfde WIn98 versie hebt, kan je de bestanden daar ook vanaf halen.
Link naar reactie
Hallo, Bedankt Ben, een informatieve site met precies de juiste foutmeldingen. Ga ik proberen. Hans: de ontbrekende bestanden van een andere computer afhalen heb ik gebrobeerd. Op diskette gezet. Bij het openen op de computer met de foutmeldingen verschenen de betreffende bestanden niet (alsof er niets op de diskette stond), terwijl je wel zag dat er wel een aantal bytes gebruikt waren. Op een andere computer zag ik ze wel. Toen maar gemaild. Maar Outlook Express vond de bestanden te "gevaarlijk". Lukte dus ook niet. Ik ga morgen de eerste optie proberen. groet, Rina
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...