Ga naar inhoud

Direct x probleempje


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo,ik had een spelletje (littlefighter 2 )gedownload maar als ik hem dan opstart en wil gaan spelen is die traag en hapert die.Ik heb een 32mb videokaart en 1000mhz daar zou die het tog op moeten doen.Daarna heb ik direct x 9 geinstalleerd,er was geen verbetering en ik hoorde dat die pas goed werkte met nieuwe videokaarten en dat is mijne niet dus heb ik alles wat die vond op me computer met direct x als zoekterm verwijderd en direct x 8 geinstalleerd maar nu zegt die als ik naar ------configuratiescherm gaat dat er een het control panel ouder is dan de versie die geinstalleerd is.....wat moet ik nu doen om het spel normaal te kunne spele???
Link naar reactie
[quote:6ae68e1cad="flipthagangster"]hallo,ik had een spelletje (littlefighter 2 )gedownload maar als ik hem dan opstart en wil gaan spelen is die traag en hapert die.Ik heb een 32mb videokaart en 1000mhz daar zou die het tog op moeten doen.Daarna heb ik direct x 9 geinstalleerd,er was geen verbetering en ik hoorde dat die pas goed werkte met nieuwe videokaarten en dat is mijne niet dus heb ik alles wat die vond op me computer met direct x als zoekterm verwijderd en direct x 8 geinstalleerd maar nu zegt die als ik naar ------configuratiescherm gaat dat er een het control panel ouder is dan de versie die geinstalleerd is.....wat moet ik nu doen om het spel normaal te kunne spele???[/quote:6ae68e1cad] DirectX 9 simpelweg verwijderd, vandaar deze problemen. Je hebt een groot gedeelte van de bestanden verwijderd maar lang niet alles: er worden ook bestanden geinstalleerd zonder "directX" of "DX" in de bestandsnaam. Bovendien, en dat is het belangrijkst, staan in het Windows register nog allerlei DX9 vermeldingen. Normaliter kan je DirectX dan ook niet de-installeren; herinstallatie van een oudere versie werkt dus niet. Wil je echt terug, installeer DX9 opnieuw. Download dan [url=http://www.softpedia.com/public/cat/14/4/14-4-40.shtml]DirectX Eradicator 1.09 Beta 2[/url] (download van mirror 2). Hierna kan je DX8 weer installeren :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...