Ga naar inhoud

freeware


anoniem

Aanbevolen berichten

Lang geleden was er op dit forum een vraag naar voorkeuren van gebruikers van freeware progs. Kunnen we dat nog eens herhalen hier? Helaas is het zo dat updaten van veel goede freeware na verloop van tijd niet meer mogelijk is. Het prog is op zijn best shareware geworden, maar er moet hoe dan ook aardig wat voor gedokt worden. Zelf gebruik ik graag MRU Blaster die nu ook een goede temp. internet files- en een cookiecleaner heeft. En Regcool. Een fantastisch progje als je een beetje thuis bent in het register. Haalt enorm veel rotzooi uit het register na een traditionele uninstall. ZoneAlarm - een oude 2.6 versie. Of die echt veilig is weet ik niet, maar de hogere versies en de Pro vertragen zo enorm dat ik hier maar op teruggevallen ben. Na eerst het halve internet afgezocht te hebben. Het blijkt heel moeilijk om oude freeware versies nog ergens te vinden. Regcleaner (jv16) ook een oude versie. De nieuwe moeten betaald worden.
Link naar reactie
[quote:83278e039a="s.mart"]Lang geleden was er op dit forum een vraag naar voorkeuren van gebruikers van freeware progs. Kunnen we dat nog eens herhalen hier? Helaas is het zo dat updaten van veel goede freeware na verloop van tijd niet meer mogelijk is. Het prog is op zijn best shareware geworden, maar er moet hoe dan ook aardig wat voor gedokt worden. Zelf gebruik ik graag MRU Blaster die nu ook een goede temp. internet files- en een cookiecleaner heeft. En Regcool. Een fantastisch progje als je een beetje thuis bent in het register. Haalt enorm veel rotzooi uit het register na een traditionele uninstall. ZoneAlarm - een oude 2.6 versie. Of die echt veilig is weet ik niet, maar de hogere versies en de Pro vertragen zo enorm dat ik hier maar op teruggevallen ben. Na eerst het halve internet afgezocht te hebben. Het blijkt heel moeilijk om oude freeware versies nog ergens te vinden. Regcleaner (jv16) ook een oude versie. De nieuwe moeten betaald worden.[/quote:83278e039a] en wat is de vraag?
Link naar reactie
tssj...had hier iemand azijn gedronken of zo? :) Nou, ik wil me wel nederig in het stof buigen hoor, maar ik blijf toch denken dat met zoveel forumbezoekers het uitwisselen van goede en betrouwbare freeware niet zo'n slecht idee is. Vooral voor degenen die geen snelle internetverbinding hebben lijkt me zo'n bundeling handig.
Link naar reactie
Klopt, je ziet vaak door de bomen het bos niet meer op zulke pagina's. De eerste site die ik maakte staat nog een verzameling op: [url=http://home.wanadoo.nl/hotlink]Hotlink[/url]... kijk dan bij Freeware (let verder nergens op :lol: ). Als ik nou te erg zit te spammen delete ik het wel, maar maybe heeft mijn werk toen toch nog een doel... :P
Link naar reactie
niet zo´n gek idee. ik kijk nog wel eens op wintotal, de duitse tegenhanger van dit forum: http://www.wintotalforum.de/ daar is een rubriek ´software empfehlungen und gesuche´ (aanbevolen en gezochte software) waarin elke dag wederwaardigheden worden gepost en waar ik ook al meedere keren nuttige tips op deed. wellicht een tip voor dit forum?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...