Ga naar inhoud

Outlook crasht op information store /exchange /runtime error


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik probeer Outlook te openenen en dat lukt niet. Vlak daarvoor heb ik de Eudora Migration Utility geïnstalleerd en de Borland database (die geen uninstall-functie lijkt te hebben). -Eerst meldt hij dat de microsoft exchange server niet beschikbaar is. ok, dat klopt: "work offline". -Dan: "Cannot start ms Outlook. The information store could not be opened." en dat was 'm (sluit zichzelf) Daarvoor kreeg ik niet de medling over de information store, maar het onderstaande: Ms Visual C++ Runtime Lib Runtime error! Program C:\Program Files\...\outlook.exe this application has requested the runtime to terminate it in an unuasual way. Ik heb de repair-actie van de installatie-cd uitgevoerd, zonder resultaat. Als je outlook daarna opstart rept hij eerst weer over de exchange server. Dan komt hij met de runtime error, waarbij het niet uitmaakt of je hem negeert, of het opnieuw probeert: hij sluit weer af. --> Als je niet de repair-optie kiest, maar "Reinstall Office" naar de toestand zoals hij was toen hij net geïnstalleerd was, ben je dan je mail kwijt, of laat de setup dat wel staan? Als je outlook daarna nóg een keer opstart, komt de runtime-medling niet meer, maar is het openen van de information store een probleem geworden. Ik wilde een system restore point terugzetten, maar tot mijn ontsteltenis zijn een hele reeks van restore points verwijderd! er staat er nu nog maar 1 recente. Ik dacht dat win daar een bibliotheekje van zou aanleggen, maar blijkbaar moet je die apart saven. Het enige dat ik eigenlijk nu nog wil doen met het programma, is de directory Personal Folders exporteren voor een backup. (daarna ga ik windows opnieuw installeren). Kan iemand mij hiermee helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...