Ga naar inhoud

Automatisch afspelen


anoniem

Aanbevolen berichten

:( Telkens als ik mijn computer opstart en MSN explorer gebruikt of Windows verkenner wordt er een mapje geopend met Automatisch afspelen. Wat ik ook doe b.v. op het rode kruis drukken om af te sluiten of zeggen annuleren het mag niks uithalen blijft terug komen. Wordt hier onderhand een beetje mismoedig van. Is er iemand die mij kan vertellen waar ik kan zoeken om dit probleem te verhelpen.
Link naar reactie
[quote:d5c157bea1="JohnWitteman"]:( Telkens als ik mijn computer opstart en MSN explorer gebruikt of Windows verkenner wordt er een mapje geopend met Automatisch afspelen. Wat ik ook doe b.v. op het rode kruis drukken om af te sluiten of zeggen annuleren het mag niks uithalen blijft terug komen. Wordt hier onderhand een beetje mismoedig van. Is er iemand die mij kan vertellen waar ik kan zoeken om dit probleem te verhelpen.[/quote:d5c157bea1] Als zo'n venster verschijnt, is er meestal een extern apparaat dat wordt gelezen, of een CD-Rom of DVD. Je kunt in de map "deze computer" rechtsklikken op die apparaten en "eigenschappen" kiezen, daarna onder het tabblad "automatisch afspelen" aangeven dat je voor elk van de soort bestanden geen actie wilt ondernemen. Wel telkens op "toepassen" klikken. Of het veel uithaalt weet ik niet, het is inderdaad één van de meest storende eigenschappen van XP, een misfit die er vaak met nog geen knuppel uit te rammen valt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...