Ga naar inhoud

recover cd aldi pc


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, ik heb een p4@2,66 Ghz Medion van de Aldi... hierbij zit een recover partitie E:\ daar staat Retten.exe op en hiermee kun je de pc weer in kooptoestand brengen.. maarrrr om dit programma op te starten moet je de pc opstarten met een recovery-cd, en deze ben ik dus kwijt!! :cry: Ik heb het al geprobeerd met een windows cd , dan kan ik retten.exe wel opstarten maar dan geeft hij de foutmelding: dat HDcopy niet geactiveerd is ofzo.... kan iemand mij hiermee helpen op een 1 of andere manier?? Alvast heel erg bedankt...
Link naar reactie
Voor dat 'retten' heb je niet de Recover cd nodig, maar de Application en Support cd... Als je die melding krijgt: Druk op een toets en je gaat waarschijnlijk naar de A prompt. Type daar het volgende in: fdisk /mbr en druk op enter. Probeer het daarna nog eens, dan moet 'ie het doen. Als je cd kwijt bent, gewoon effe bellen met de helpdesk, die sturen je vast wel een nieuwe toe. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...