Ga naar inhoud

NFS demo start niet op.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit forum hiervoor bedoeld is maar nee heb ik ja kan ik krijgen. Op een ander forum wist men hier geen oplossing voor. Ik heb op meerdere sites Need For Speed Underground gedownload alle drie dezelfde demo's doen het niet. Na de installatie van de eerste twee gedownloade spellen wil ik spelen maar dan komt er een klein scherm in het midden van het scherm die onzichtbaar is. Als ik mijn muis van links naar rechts over het scherm beweeg dan verdwijnt de muisaanwijzer alleen in het midden van het scherm. Bij de laatste download en installatie start hij ook niet op maar bij deze is het onzichtbare scherm niet eens aanwezig. Hoe kan ik dat oplossen?
Link naar reactie
Het gaat over een laptop van een jaar oud met de laatste updates en drivers. XP pro. sp1 intel pentium4 2.4ghz ATI M9 64mb (losse grafische kaart) 512mb werkgeheugen 40gb HD (tussen de 4200 toeren en 7200 toeren in)ik meen 5200 toeren max payne 1 & 2 en colin mcrea rally 2 & 3 kan ik bijna met de maximale settings vloeiend spelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...