Ga naar inhoud

2 vragen (over branden)


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb 2 vraagjes: Ik heb Office xp op mn pc geinstaleerd staan maar ik moet mn c schijf formateren. Aangezien ik de pc zo gekregen heb, zonder cd-rom, weet ik niet of ik dan toch office xp op een cd-rom kan bakken. Dus is de vraag, kan ik die er zo afhalen dat ik hem na het formateren weer kan instaleren? Volgende vraag: Ik wil ook windows 2000 pro engels eraf halen en opnieuw instaleren (die staat volledig op de schijf), moet ik die nog op een speciale manier branden? Qua snelheid of andere dingen waaraan ik moet denken?
Link naar reactie
Een geinstalleerde Office, kan je niet "werkend" overbrengen naar CD, immers tijdens de installatie van Office werden wijzigingen aangebracht in het register alsook in Win sytem 32, deze gegevens kan je niet recuperen om ze achteraf terug te plaatsen in een verse Windows onstallatie. Wat betreft Win2000, indien deze volledig en in een aparte map op je PC staat, kan je deze direct op een cd branden, snelheid heeft geen belang.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...