Ga naar inhoud

norton anti virus v 5.0 wil niet verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

[color=blue:d1981072c6][/color:d1981072c6]ik heb een packard bell computer waar automatisch Norton Antivirus v. 5.0 op wordt geïnstalleerd. Als ik echter Nav. 2003 wil installeren, lukt dat niet omdat ''er is een oudere versie van nav geïnstalleerd. verwijder deze eerst voordat u dit programma installeert''. Nav 5.0 staat echter niet bij ''software'' bij de eigenschappen. Er wordt ook helemaal niets vermeld over symantec. Norton Antivirus heeft geen deïnstallatie programma, dus ik kan het programma'tje ook niet deïnstalleren. Als ik alles verwijder wat met Nav te maken heeft (symantec, nav, auto-update, enz...), blijft hij herhalen dat er nog steeds een oudere versie is geïnstalleerd en dat ik deze eerst moet verwijderen. hoe doe ik dit? :cry: ik heb windows 98 SE. Op de website van symantec staat helemaal geen informatie over v. 5.0 en ook op het internet heb ik geen informatie kunnen vinden.
Link naar reactie
ik heb het uitgeprobeerd en Nav verwijdert met smart restore. bij het opstarten krijg ik iets van: could not find symantec0000 in the register. mogelijk is het bestand verwijdert en moet u het opnieuw installeren. als ik nu bij program files kijk, zie ik norton antivirus ook niet meer staan, dus dat betekent dat het echt verwijdert is. als ik nu probeer 2003 te installeren, krijg ik: could not install nav 2003, because an older version is already installed. to uninstall this version, go to start menu --> configuration --> software --> add/remove software. Daar staat niets over Symantec of Nav. :-? wat moet ik doen? alvast bedankt
Link naar reactie
Kijk [url=http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/8d071816eedd7cac88256c0e005a96e5/cd98dac74f2cfa2588256cc600776c76?OpenDocument&ExpandSection=1&Src=sg#_Section1]hier[/url]. Download de Rnav2003.exe removal utility en probeer het opnieuw. Nog meer info over dat tooltje, vind je [url=http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606?Open&src=&docid=1999082311591106&nsf=nav.nsf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=]hier[/url]. Aldaar ook nog verdere instructies voor het (eventueel) handmatig verwijderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...