Ga naar inhoud

Default pad wijzigen in acrobat 5.0 voor opslaan pdf files?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik werk op mijn werk met adabe acrobat 5.0 voor het lezen van pdf files. Als ik documenten scan en ze vervolgens open, gaat alles nog goed. Mijn probleem is echter het volgende: Als ik in het menu "File" kies voor "Save a copy", dan gaat ie standaard naar een locatie waar ik niet moet zijn. Ik moet namelijk al mijn pdf files in dezelfde map opslaan. Deze zou ik dus graag als default willen instellen. Weet iemand hoe dit moet? Bij de preferences kun je geen standaard doelmap opgeven. In de registry zoeken naar c:\blabla\bla (waar ie nu altijd standaard naartoe gaat) levert ook niets op. Ook weet ik niet hoe je de 4 grote knoppen links in het scherm "save a copy" (History / Desktop / My computer / My network places) kan veranderen. Bij office gaat dat wel (in de registry, "UserDefinedPlaces"). Weet iemand hoe ik die standaard doelmap kan wijzigen of hoe ik die knoppen kan aanpassen? B.v.d., Mario
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...