Ga naar inhoud

Online muziek afspelen


anoniem

Aanbevolen berichten

basisvraag is wat wil je: muziek horen of geen muziek horen. als je de downloadvraag met nee beantwoordt: hoor je dan wel muziek? kortom ik begrijp niet goed waar je probleem ligt. ik denk overigens dat je blij moet zijn dat je pc vraagt of je iets wil downloaden of openen!! er zijn voldoende gevallen bekend van sites waar van allerlei ellende op je pc gezet wordt. nu heb je dat zelf in de hand!!
Link naar reactie
Wat ik wil is het volgende : Als ik op een website kom, bijvoorbeeld die van mezelf [/url]www.hardhouse-paradise.tk[url]dan heb ik achtergrond muziek. Normaal gesproken kun je die muziek dan gewoon horen en kun je 'm stopzetten of play zetten met de online muziekplayer. Als ik op die website kom dan hoor ik geen muziek en dan krijg ik alleen een scherm van m'n download accelerator dat ie 't mp3-tje wil gaan downloaden. Als ik dit cancel dan krijg ik nog geen muziek te horen...[/url]
Link naar reactie
[quote:181da88e5b="Frenetic"]Als ik op die website kom dan hoor ik geen muziek en dan krijg ik alleen een scherm van m'n download accelerator dat ie 't mp3-tje wil gaan downloaden.[/quote:181da88e5b] Aha, dus Download Accelerator is het probleem... Volgens mij kan je voorkomen dat download accelerator iets wil downloaden door de alt-toets ingedrukt te houden, maar weet niet of dat ook werkt als het mp3-tje op de achtergrond wordt gedownload... Anders moet je in de opties van download accelerator instellen dat hij mp3-tjes niet downloadt... Volgens mij kan je dat instellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...