Ga naar inhoud

Word 2000 probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

In het menu van Word 2000 heb ik er ongevraagd een werkbalk 'envelop' bijgekregen. Dat kreng laat zich niet meer verwijderen. Het is een balk om mail mee te versturen en bestaat uit 4 regels, dus dat neemt best wat ruimte van je scherm in beslag. Je kunt ook niet klikken op de balk, je kunt hem hooguit boven of onder andere bestaande balken slepen. Klik je op Exra->Aanpassen->Werkbalken dan zie je dat er een werkbalk 'envelop' bijstaat, aangevinkt maar de vink is niet te verwijderen. Klik je op Beeld->Werkbalken dan is de werkbalk 'envelop' in het rolmenu niet te zien. Vreemd. Wie weet hoe ik van deze werkbalk af kan komen?
Link naar reactie
Word 2000 is ook al een beetje oud.. maarja. Daar hebben we het nu niet over. Je zit wel in de goede menu's, en daar staat dat van die envelop. Wat raar dat je die niet weg kunt krijgen. Maar wat je ook kunt doen is ffjtes als je documenten opslaan en dan fftjes Word 2000 eropnieuw opzetten. Dan heb je gewoon weer alle standaard instellingen. Maar dat kun je denk ik het beste voor het laatste bewaren. Miss dat er nog een oplossing komt.
Link naar reactie
Ik krijg dat niet in elk Word bestand en op zich is het ook geen urgent probleem maar ik vraag me gewoon af hoe zoiets kan en hoe je er vanaf kunt komen c.q. het kunt vermijden. En dat Word 2000 een oud programma is dat meen je toch niet??? Koop jij elke keer en nieuwe update als die beschikbaar is? Dat lijkt mij toch niet nodig nog afgezien van de mogelijkheid om zoiets uberhaupt al te financieren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...