Ga naar inhoud

Welk OS gebruik jij het meest?


anoniem

Aanbevolen berichten

Het probleem met multi-boot, en meerdere systemen is, dat het aantal poll-opties beperkt is tot 10. Aangeven van verschillende multi-boot, meerdere computers e.d. is daarmee gewoon niet goed te doen. Het is nog altijd mogelijk om te reageren, en daarin te vertellen dat je een dual-boot hebt. Als iedereen nog meld waarom het gekozen systeem gebruikt wordt. (of in geval dual-boot, waarvoor welk systeem gebruikt wordt) geeft dit topic toch een duidelijk beeld welk systeem waarvoor de voorkeur heeft.
Link naar reactie
En dan mijn reden voor Redhat: Ik had eerst alleen Windows XP op mijn computer staan, en sommige dingen daarin begonnen mij nogal te irriteren. Daarom heb ik besloten om Linux te installeren, waarbij mijn keuze op Redhat kwam. Tot nu toe bevalt het systeem mij goed, dus voorlopig blijf ik in ieder geval met linux werken, hoewel Windows XP nog wel op de computer staat. Het enige waar ik nog wat moeite mee heb, is het delen van bestanden, en afspelen van verschillende filmsoorten.
Link naar reactie
[quote:a667e49cf7="sjouken"][quote:a667e49cf7="maarten144"]Blijft toch geinig om te zien wie wat gebruikt[/quote:a667e49cf7] Ik zou het toch aardig vinden als er ook rekening zou worden gehouden met gebruikers die een multi-boot systeem hebben of meerdere systemen (OS-en) gebruiken. Want ik heb bijvoorbeeld mijn stem maar ondergebracht bij "anders"[/quote:a667e49cf7] Er staat toch heel duide bij dualboot meld je het systeem dat je het meest gebruikt wel goed lezen he
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...