Ga naar inhoud

Welk OS gebruik jij het meest?


anoniem

Aanbevolen berichten

Zelf gebruik ik Windows XP Professional. Werkt best met veel programma's en ook het skinnen op deze OS wil ook zeer mooi en goed. Alleen het minpunt aan XP is dat een heleboel spelletjes het niet meer doen onder XP die voor 98 of 95 zijn gemaakt. En ook de nieuwe funtie Plaktoetsen is zeer irritant. Vooral als je een spelletje aan het doen bent en je houd de shift toets ofzo telang in dan komt ie met zo'n vervelend venstertje. En meestal loopt dan ook je game vast. Maar voor de rest is Windows XP een goede OS.
Link naar reactie
[quote:dab8f71248="E gozeling"]Wat denk je van de regel: ¨BIj een dual-boot, meld het systeem dat je het meeste gebruikt.¨ Staat er om die reden. :) (ja, ik heb die regel er neergezet) (nee, dat was al voor jouw vraag) 8)[/quote:dab8f71248] [b:dab8f71248]Dual-boot[/b:dab8f71248].... Wat is dat? En ik heb gewoon een heel hoop verschillende systemen, Windows 2000; 2000 server; Windows NT4 Workstation (Hmmmmmmmm niet in de lijst, maar wel Windows 3.x) en Windows XP..... En nog maar 1 stem kunnen uitbrengen
Link naar reactie
[quote:3be9383502="sjouken"][quote:3be9383502="E gozeling"]Wat denk je van de regel: ¨BIj een dual-boot, meld het systeem dat je het meeste gebruikt.¨ Staat er om die reden. :) (ja, ik heb die regel er neergezet) (nee, dat was al voor jouw vraag) 8)[/quote:3be9383502] [b:3be9383502]Dual-boot[/b:3be9383502].... Wat is dat?[/quote:3be9383502] Twee verschillende besturingssystemen op één computer die je met een zogenaamde bootloader afzonderlijk van elkaar kan starten.
Link naar reactie
[quote:e5bead85de="sjouken"][quote:e5bead85de="honeymaker"] Twee verschillende besturingssystemen op één computer die je met een zogenaamde bootloader afzonderlijk van elkaar kan starten.[/quote:e5bead85de] Dat was mij wel bekend, ik wilde echter aangeven dat ik dit niet gebruikt. Ik hoop dat dit ook mag :)[/quote:e5bead85de] :oops: Sorry, had er even te snel over heen gelezen; tuurlijk mag dat :)
Link naar reactie
[quote:ef45bb3cb0="maarten144"]Geen zin, gewoon een leuke discussie, wat is de zin dan van een discussie als microsoft haat of liefde. Gewoon een leuke discussie die een indicatie moet geven wie hier wat gebruikt en hoe populair de andere OS'en zijn.[/quote:ef45bb3cb0] Wel mooi dat dat allemaal weer kan op zo'n forum; even een poll fabrieken. ...en hotseflots onze moderator heeft het al voor elkaar! Natuurlijk zegt deze poll natuurlijk helemaal niets over hoe populair een besturingssysteem is. Dat ik Win2000 het meest gebruik (ik zie dat ik trouwens in de minderheid ben :wink:) wil niet zeggen dat ik die het liefst gebruik. Zoals zo vaak geldt ook hier dat wij voorzichtig moeten zijn met het trekken van conclusies als het woord Microsoft in een discussie valt...
Link naar reactie
[quote:42f39f7972="maarten144"]Blijft toch geinig om te zien wie wat gebruikt[/quote:42f39f7972] Ik zou het toch aardig vinden als er ook rekening zou worden gehouden met gebruikers die een multi-boot systeem hebben of meerdere systemen (OS-en) gebruiken. Want ik heb bijvoorbeeld mijn stem maar ondergebracht bij "anders"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...