Ga naar inhoud

.pst bestand beschadigd?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb het .pst bestand van outlook weggekopieerd uit zijn map omdat de normale windows niet meer wilde starten. (via een andere windows installatie op de PC) Nu kon het bestand niet meer ingelezen worden en werd mij aangeraden het bestand te scannen op fouten. (scanpst.exe starten) Nu krijg ik de volgende fout melding: Kan bewerking niet voltooien. Een of meer parameterwaardes zijn ongeldig. Het kl*tige hieraan is, in dit .pst bestand staan de adres gegevens van degene die mijn geheugen zou overkopen, en hij heeft al een aanbetaling gedaan. (in eerste instantie was het een kwestie van geheugen vervangen, windows booten klaar. Maar toen kwam windows met een boot error en kon ik weer een format doen.... :evil: ) cq, HELP :(
Link naar reactie
[quote:a34ec31e58="De Geest Van Oirlo"]Ik heb het .pst bestand van outlook weggekopieerd uit zijn map omdat de normale windows niet meer wilde starten. (via een andere windows installatie op de PC) Nu kon het bestand niet meer ingelezen worden en werd mij aangeraden het bestand te scannen op fouten. (scanpst.exe starten) Nu krijg ik de volgende fout melding: Kan bewerking niet voltooien. Een of meer parameterwaardes zijn ongeldig. Het kl*tige hieraan is, in dit .pst bestand staan de adres gegevens van degene die mijn geheugen zou overkopen, en hij heeft al een aanbetaling gedaan. (in eerste instantie was het een kwestie van geheugen vervangen, windows booten klaar. Maar toen kwam windows met een boot error en kon ik weer een format doen.... :evil: ) cq, HELP :([/quote:a34ec31e58] heb je al geprobeert in veilig modus op te starten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...