Ga naar inhoud

kopie maken van muziekdvd met software


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een kopie maken van de muziekdvd van Roy Orbison "Black and White night" . Probleem is echter dat hij op het eind vastloopt. Ik denk dat dit komt omdat er ook een stuk software op staat, welke je dus alleen op de PC kunt bekijken (het betreft een overzicht van de discografie). Bij muziek cd's bestaat dit ook en daar heet het een mixed mode cd. Ik heb eerst de dvd met dvddecrypter op de harde schijf gezet en dus de beveiliging eraf gehaald. Daarna heb ik gebrand met instantcopy 8.0. De dvd is in totaal nog geen 4 gb groot dus daar ligt het niet aan. Wie heeft hier een oplossing voor ? :-?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Een stukje software ("mixed mode DVD") mag geen probleem zijn. Als je opgeeft dat je de grootte zelf wilt aanpassen, en je klikt op start, dan krijg je een scherm waarin je de optie DVD-ROM kunt aanvinken, dus... Daarna kun je er overigens nog steeds voor kiezen om de DVD 1 op 1 te kopieren (dus zonder zelf de grootte aan te passen).. Probeer eventueel eens een andere tool om de beveiliging te omzeilen, bijvoorbeeld AnyDVD van Slysoft. Anderzijds, misschien werkt het niet goed, want er werkt wel meer niet goed in InstantCopy 8.0 Zelf heb ik problemen met de ondertitels. Als je niet de gehele DVD kopieert, maar dingen weglaat (zoals trailers, geluidsporen, en ondertitels in talen die je toch niet begrijpt), dan kun je de ondertitels in je kopie niet meer uit zetten, want die optie is grijs. Je hebt dan dus ALTIJD een ondertitel.
Link naar reactie
[quote:83c6ce2da7="Serfaus"]Ik wil graag een kopie maken van de muziekdvd van Roy Orbison "Black and White night" . Probleem is echter dat hij op het eind vastloopt. Ik denk dat dit komt omdat er ook een stuk software op staat, welke je dus alleen op de PC kunt bekijken (het betreft een overzicht van de discografie). Bij muziek cd's bestaat dit ook en daar heet het een mixed mode cd. Ik heb eerst de dvd met dvddecrypter op de harde schijf gezet en dus de beveiliging eraf gehaald. Daarna heb ik gebrand met instantcopy 8.0. De dvd is in totaal nog geen 4 gb groot dus daar ligt het niet aan. Wie heeft hier een oplossing voor ? :-?[/quote:83c6ce2da7] heb je al een andere brand programma geprobeert? mischien ligt het aan de brand programma. probeer t is met nero 6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...