Ga naar inhoud

.bin bestanden


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb laatste een 3tal bestanden gedownload die van het formaat "bin" zijn, nu weet ik dat dit een image bestand is. Maar het probleem is dat deze allen groter zijn dan 700mb, nu heb ik geen cd's in huis die groter zijn dan dat. Nu dacht ik dat het wel slim zou zijn om deze bestanden door een of ander programma te laten behandelen op een zodanige manier, zodat ik er "gewoon" mee overweg kan, alsof het een .exe of een .zip is. Wie kan mij helpen aan de naam van zo'n programma..als die er uberhaupt zijn.. alvast bedankt
Link naar reactie
Als ik me niet vergis, zijn het inderdaad images. Deze kan je openen met behulp van bijvoorbeeld WinIso. Wat ik vaak doe (maar wie ben ik)... Ik open ze virtueel met behulp van daemon-tools (www.daemon-tools.cc). Dit programma kan er voor zorgen dat Windows de image bestanden aanziet als een cd. Ik zou er niet op durven zweren dat het met .bin bestanden werkt hoor, maar volgens mij wel :oops:
Link naar reactie
bin bestanden kunnen inderdaad goed geopend worden met daemon tool(mits je een cue bestand hebt natuurlijk) je moet daarna gewoon je dvd proggie(bv power dvd) instellen zodat hij die virtuele drive uitleest/afspeelt. en dan doet hij het gewoon. weet er ook iemand hoe je cue bestanden kan maken/bewerken om 2 bestanden af te laten spelen? bedankt
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...