Ga naar inhoud

Software om bestanden te comprimeren


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Uit alle compressiesoftware ben ik op zoek naar een programma waarbij ik de maximale grote van het zip/rar-bestand kan opgeven. En in het geval van een reeks bestanden het spul automatisch over meerdere zip/rar-bestanden wordt verdeeld. Bestaat dit? Een naam of url is van harte welkom. Alvast bedankt voor jullie moeite. Groetjes, Jorg
Link naar reactie
[quote="gerben"]Bij vrijwel alle compressieprogramma's kun je spannen/splitten op een vooraf opgegeven grootte. Gewoon een kwestie van de juiste commando's opgeven, oftewel een kwestie van RTFM.[/quote] Hallo Gerben, Jij kan natuurlijk niet weten dat ik op de computer een jonkie ben. Zo weet ik ook niet hoe jij RTFM bedoelt. Maar als eerste reactie op mijn eerste post komt het mij een beetje overdreven over. Evengoed bedankt voor het delen van je kennis. Vriendelijke groet, Jorg
Link naar reactie
Je vraagstelling geeft aan dat je al met een archiver gewerkt hebt. Je vraag omtrent splitten geeft aan dat je niet de bijbehorende help file hebt gelezen. En dat je bovendien niet de moeite hebt genomen een zoekmachine te raadplegen. Dat je een 'jonkie' bent, is nauwelijks een excuus om over te schakelen op dummy mode, zodra je ergens niet meteen uitkomt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...