Ga naar inhoud

Hoe kom ik van een programma af?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje geleden een vervelend programma via het internet gekregen. Dit overigens wel door m'n eigen schuld. Het is een programma dat er voor zorgt dat ik telkens als ik IE opstart dezelfde startpagina krijg ook als ik een andere instel, dan gaat de startpagina na een tijdje weer terug naar de oude, vervelende startpagina. De startpagina is opgeslagen op m'n harde schijf. De mappen van dit programma zo maar verwijderen kan niet, maar wel een heleboel bestanden in deze map, helaas, als ik dit heb gedaan zijn deze bestanden na een tijdje weer terug. Het programma kan ik ook niet verwijderen via configuratie scherm en dan software, want daar staat het programma niet bij. Dus hoe kan ik van dit programma afkomen? Het heet startportal. Weet iemand overigens ook hoe ik van programma's afkom die niet in software staan van configuratie scherm? alvast bedankt
Link naar reactie
Dat ziet er naaruit dat je last van Spyware hebt. Die gaan zich helemaal in je Internet Brownser nestelen. Download daarom even dit programma: [url=http://ftp.pcworld.com/pub/new/privacy___security/aaw6.exe/]Ad-aware 6.181[/url] Laat dat programma je hele pc scannen. En dan zal hij alle spyware vinden op je pc. Als hij klaar is met scannen zet ie ze in quarentaine en dan zal ie het verwijderen. En dan moet jouw probleem als het goed is verholpen zijn.
Link naar reactie
't Meest simpele is (indien mogelijk) om het systeem een herstelpunt terug te zetten. Alle rommel welke aan 't register was toegevoegd is dan foetsie en voor de rest is het een kwestie van "handmatig" verwijderen van allerhande mappen/files welke zijn bijgeplaatst. Mappen zijn sowieso eenvoudig te traceren via de Windows zoekfunctie (*.*, datum en tijd) Groet, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...