Ga naar inhoud

outlook post binnen halen terwijl outlook niet opgestart is


anoniem

Aanbevolen berichten

Dat kan niet. Een programma dat niet opgestart is, kan niets. Je kunt Outlook wel minimaliseren naar de systeemtray Na de installatie zie je daar een Outlook symbool staan zodra Outlook gestart is. Rechtsklik en kies "Verbergen indien geminimaliseerd" (overigens in mijn beleving een hele slechte vertaling van "hide when minimized"). Je bent Outlook dan "kwijt" uit het beeld en toch wordt mail gecontroleerd. Komt er mail binnen, verandert dat symbool in het envelopje en kun je Outlook via dat envelopje weer openen. Maar let wel, al die tijd is Outlook wel gewoon actief. mvrgroet Edmond
Link naar reactie
[quote:7b2b36ce29="cdoens"]@Edmond, is dat ook in te stellen bij Outlook 2000? Ik ben al tijden op zoek naa rzo'n oplossing, maar ik kan deze optie niet vinden bij mij (XP met Office2K) Alvast bedankt, Christian[/quote:7b2b36ce29] [url=http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm]Attachment Options[/url] heeft deze mogelijkheid. Je moet wel SP3 geïnstalleerd hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...