Ga naar inhoud

Nero 6 en het cache geheugen


anoniem

Aanbevolen berichten

M., Ik loop tegen het probleem aan bij het branden van cd's: onvoldoende cache geheugen. Hierdoor stopt Nero met het branden van de CD. Het programma geeft aan de er onvoldoende cache-geheugen is of de instelling van het programma dient aangepast te worden. Zit dit probleem is map Local Settings/Temp? Kan ik alle bestanden die in de map Local Settings/ Temp staan (allerlei gekke nummers en uitvoerbestanden die het niet doen) verwijderen? Wie kan me helpen? Alvast bedankt voor uw medewerking. J.Smolders
Link naar reactie
[quote:69af046097="smold037"]M., Ik loop tegen het probleem aan bij het branden van cd's: onvoldoende cache geheugen. Hierdoor stopt Nero met het branden van de CD. Het programma geeft aan de er onvoldoende cache-geheugen is of de instelling van het programma dient aangepast te worden. Zit dit probleem is map Local Settings/Temp? Kan ik alle bestanden die in de map Local Settings/ Temp staan (allerlei gekke nummers en uitvoerbestanden die het niet doen) verwijderen? Wie kan me helpen? [/quote:69af046097] Je hebt sowieso te weinig schijfruimte. Over het algemeen kun je de inhoud van die map inderdaad leeg maken. (Op eigen risico 8)) Wat wellicht beter is om de tool "Disk Cleanup" (cleanmgr.exe) of hoe die ook heet onder de Nederlandse versie van Windows te draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...