Ga naar inhoud

Norton live update lukt niet meer..


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb Norton antivirus 2004, en wil live update uitvoeren.Dit mislukt echter steeds doordat er een te updaten bestand in gebruik is. Er wordt geadviseerd NAV uit te schakelen en vervolgens opnieuw live update uit te voeren.Dit lukt echter niet. Ik krijg NAV volgens mij niet goed uitgeschakeld.Kan alleen de auto protect maar uitschakelen, maar dit is blijkbaar niet voldoende. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Lijkt me het meest eenvoudig via CTRL_ALT_DELETE, in 98 kun je dan meteen dingen uitschakelen in XP eerst even kiezen voor taakbeheer. Het zal hooguit wat puzzelen zijn voor je er achter bent wat je uit moet schakelen. In XP kun je ook kijken bij instellingen, configuratiescherm, systeembeheer, services. Daar zie je iets meer informatie over wat er gestopt kan worden. Wel zorgen dat je de service alleen stopt en niet defintief op non-actief zet.
Link naar reactie
[quote:7f381d495d="t.bauhuis"]Lijkt me het meest eenvoudig via CTRL_ALT_DELETE, in 98 kun je dan meteen dingen uitschakelen in XP eerst even kiezen voor taakbeheer. Het zal hooguit wat puzzelen zijn voor je er achter bent wat je uit moet schakelen. In XP kun je ook kijken bij instellingen, configuratiescherm, systeembeheer, services. Daar zie je iets meer informatie over wat er gestopt kan worden. Wel zorgen dat je de service alleen stopt en niet defintief op non-actief zet.[/quote:7f381d495d] Dat lukt niet. Btw, ik heb windows Xp prof.Heb nu NAV verwijderd en opnieuw geinstalleerd.Nu werkt de update weer wel. Topic kan dicht wat mij betreft dus. Thnx!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...