Ga naar inhoud

error nr 0x8002802b (ELEMENTNOTFOUND).


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo luitjes Mijn vraag is als volgt: Mijn besturing systeem is xp home edition. Ik probeer logitech wingman software voor momo racing wheel[4.3.0] te de-installeren,maar krijg steeds de volgende melding:error number 0x8002802b kan element niet vinden setup word afgesloten.Deze melding krijg ik ook als ik het programma er over heen probeer te installeren.De eerste keer kon ik het programma wel installeren.Versie 4.2.0 kan ik wel installeren[staat op de cd van het stuur] maar krijg dan in software verwijderen twee meldingen:logitech gaming software[4.3.0]en wingman software[4.2.0].Ik heb op de site van microsoft gezocht naar deze foutmelding maar kon niks over deze error vinden met software verwijderen.Ook een email gestuurd naar wingman team maar die verwijzen me door naar microsoft.Lekker makkelijk.Ben nu ten einde raad en misschien kunnen jullie me helpen? groetjes Anthony
Link naar reactie
Mag ik vragen waarom je die driver wilt (de)instaleren ? Ga eens naar appraat beheer, zoek de driver van dat stuur en verwijder hem handmatig. Misschien krijg je dan wel meldingen van XP: hij heeft drivers nodig. Dan instaleer je die/andere (weer) en daarna weer verwijderen. Dan mis je iig geen files of elementen oid. Hoop ik :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...