Ga naar inhoud

HP Labeler II: wie heeft hem nog?(opgelost)


anoniem

Aanbevolen berichten

Vorig jaar downloadde ik de (toen nog freeware) HP CD Labeler II (van HP dus) Gezien het ding zowat 7 of 9 Mbgroot was heb ik het direct laten installeren en het niet opgeslagen. Na het opnieuw formateren van mijn schijf wilde ik het terug ophalen, maar nu heeft HP het blijkbaar van het net gehaald of nu is het in ieder geval niet meer freeware. Ik zou op het forum in Software eens willen vragen of iemand het nog liggen heeft (de freeware versie van vorig jaar) en of hij het me wil doormailen. De vriendelijke man/vrouw neemt maar contact op via pb, dan stuur ik je mijn mailadres. Een link is natuurlijk ook goed, misschien heb jij er een, want ik googelde me al suf op doodlopende oude links. O ja: ik heb het over de versie die htf - bestanden aanmaakt, want ik heb ondertussen gemerkt dat er blijkbaar nog andere versies zijn met andere aangemaakte extenties. Met deze laatste ben ik niets omdat ik een boel htf-aangemaakte-bestanden liggen heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...