Ga naar inhoud

WMF / ASF media streams downloaden.


anoniem

Aanbevolen berichten

Tja....ik wist niet dat er hier al een topic over bestond. Op de een of andere mannier werkt de zoekfunctie niet goed. Het is niet de eerste keer dat me dit overkomt, het is al de zoveelste keer dat hij een sql error terug spuwt i.p.v. een resultaten pagina. Is het een bug of heb ik zelf iet fout ? Dit probleem doet zich voor zowel thuis als op school. Maar goed, ik zal de adviezen uit het andere topic eerst maar eens proberen.
Link naar reactie
[quote:89b927cb5e="bvvelde"]Tja....ik wist niet dat er hier al een topic over bestond. Op de een of andere mannier werkt de zoekfunctie niet goed. Het is niet de eerste keer dat me dit overkomt, het is al de zoveelste keer dat hij een sql error terug spuwt i.p.v. een resultaten pagina. Is het een bug of heb ik zelf iet fout ? Dit probleem doet zich voor zowel thuis als op school. Maar goed, ik zal de adviezen uit het andere topic eerst maar eens proberen.[/quote:89b927cb5e]Idd werkt de zoekfunctie bagger, maar een sql-fout ben ik nog nooit tegengekomen. :-? :-?
Link naar reactie
[quote:6d525d37e9="Supersnail"][quote:6d525d37e9="bvvelde"]Is dit een nieuw typ dat je niet kunt downloaden ?[/quote:6d525d37e9] Waar/wat probeer je te downloaden?[/quote:6d525d37e9] Simpel: Ga naar Bureau-accesoires -> Entertainment -. Volumeregeling -> Opties -> Eigenschappen -> Opnemen -> Ok -> Stereo Mix Stream afspelen en met bijv. Geluidsrecorder opnemen, en converteren naar bijv. MP3 Codec o.i.d. Moet simpeler kunnen denk ik, maar dit werkt ook.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...