Ga naar inhoud

overstappen van outlook express naar microsoft outlook


anoniem

Aanbevolen berichten

Ben overgestapt van outlook express naar microsoft outlook2000. Maar nu blijkt dat in sommige gevallen outlook express nog email ontvangt en dan niet naar outlook gaat!! Waar kan ik dit instellen dat outlook express niet meer mee doet! De computer geeft wel aan dat outlook express niet de standaard is die is ingesteld! Maar toch! Verder heb ik Word ingesteld als editor voor outlook. daar ( extra -->opties...>email-indeling)staat ook een keuze bij voor: tekst zonder opmaak, HTML en RTF-indeling van microsoft. Wanneer maak ik welke keuze? Jan
Link naar reactie
Als je bij Outlook Express nu eens de accounts verwijdert, dan kan die m.i. geen berichten meer ophalen. De accounts staan in Outlook-Express bij: extra, accounts, tabblad mail. Daar kan je ze één voor één verwijderen. Voor de zekerheid zou ik ze voor het verwijderen eerst nog even exporteren (soort back-up). Dan kan je ze eventueel importeren (bestand, importeren en exporteren) in Outlook als er iets niet goed meer gaat. Die HTML- of RTF-opmaak is belangrijker voor diegene die de email ontvangt. Met HTML-opmaak heb jij veel meer opmaak-mogelijkheden, maar de ontvanger moet die wel kunnen lezen. Als die bijvoorbeeld een oudere versie van bijv. Outlook gebruikt, kan die niet alles goed lezen. Als je voor RTF kiest, heb je een hele kale opmaak, maar je weet wel zeker dat de andere partij alles kan lezen zoals jij het hebt getypt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...