Ga naar inhoud

emule


anoniem

Aanbevolen berichten

De verhouding upload/download is geloof ik 1:4. Verder stijgt je status ook naarmate je meer upload, waardoor je sneller door de wachtrijen gaat. Overigens zal emule nooit de snelheden halen die je bij bv. kazaa hebt. Daar staat echter wel tegenover dat je bij emule de kwaliteit van de downloads stukken beter is, heb sinds ik het gebruik nog nooit een corrupte file gehad.
Link naar reactie
[quote:36e54674c5="lkruysse"]heb je bij de opties de snelheid limiet wel aangegeven. ps. je kan de download niet super hoog zetten en de upload limit super laag, dan past emule de download limiet aan.[/quote:36e54674c5] De download limit staar al op 57 kb/s en de upload limit staat op 16 kb/s. Ik denk dat ik veel ga up-loaden. Maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik veel ga up-loaden?
Link naar reactie
Veel upload krijg je als je veel in de aanbieding hebt (duh :wink: ). In het begin zal dat tegenvallen, omdat je in eerste instantie alleen het bestand dat je zelf aan het downloaden bent aanbiedt (als je hem gedeeltelijk binnen hebt, kunnen anderen al uploaden. Gewoon bestanden die je binnenhaalt in je sharefolder laten staan.
Link naar reactie
deel VEEL bestanden. zet de prioriteit van bestanden die je zelf nog bezig bent te downloaden op "release" die (delen van) bestanden kunnen dan met voorang van je gedownload worden, zodat je credits krijgt van gebruikers die zelf ook bezig zijn dat bestand te downloaden. daardoor kun jij weer met voorang downloaden van die mensen, en laten die nu juist bestandsdelen hebben die je nodig hebt :) laat je computer 24/7 aanstaan en zet de 's nachts de upload op vol, dan komt er langzaam (maar zeker) een steiging in je downloadsnelheid, naamate je meer credits krijgt van andere gebruikers die van je downloaden. download veel bestande tegelijk en laat emule de prioriteiten beheren (laat ze op auto staan). achter elkaar downloaden en hopen dat het op max. snelheid gaat zoals bij kazaa heeft niet zoveel zin lees ook eens: http://forum.emule-project.net/index.php?showtopic=24704 suc6! -cardamon - fanatiek emule gebruiker ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...