Ga naar inhoud

Dvd'tje branden???


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb voor de sintrklaas een dvd brander gekregen met 10 lege dvd+r's. Ik heb toen via kazaa nero vision express gedownload en ben toen begonnen met het omzetten van de eerste film en toen hij ongeveer driekwart klaar was kreeg ik een foutmelding : Unable to make menu enz. Help me uit de brand en zeg PRECIES wat en hoe ik een dvd brand info: :) dvd-brander: Pioneer dvd+r: Philips dvd+r 120 min. 4.7 gb data 1-4x Heb het ook met pinnacle expression geprobeerd maar da's een kut programma blijft steeds vasst lopen dus heb nero vision express 2.0 . Wie helpt mij zeg precies de eerste en verdere stappen voor het maken van een dvd
Link naar reactie
Het makkelijkste is om de originele versie van Nero aan te schaffen, je krijgt er dan namelijk een uitgebreide handleiding bij waarin precies staat omschreven hoe en wat. Op die manier ontlast je gelijk dit forum en de goedwillende personen aangezien die dan geen support hoeven te geven op een product waar je eigenlijk voor hoort te betalen. Zo, netjes gezegd? ;-)
Link naar reactie
[quote:fc5a3b325c="Venzent"]Het makkelijkste is om de originele versie van Nero aan te schaffen, je krijgt er dan namelijk een uitgebreide handleiding bij waarin precies staat omschreven hoe en wat. Op die manier ontlast je gelijk dit forum en de goedwillende personen aangezien die dan geen support hoeven te geven op een product waar je eigenlijk voor hoort te betalen. Zo, netjes gezegd? ;-)[/quote:fc5a3b325c] denk ook eens aan je taal gebruik ( maar da's een kut programma )
Link naar reactie
[quote:30d1d52f58="plextor"][quote:30d1d52f58="Venzent"]Het makkelijkste is om de originele versie van Nero aan te schaffen, je krijgt er dan namelijk een uitgebreide handleiding bij waarin precies staat omschreven hoe en wat. Op die manier ontlast je gelijk dit forum en de goedwillende personen aangezien die dan geen support hoeven te geven op een product waar je eigenlijk voor hoort te betalen. Zo, netjes gezegd? ;-)[/quote:30d1d52f58] denk ook eens aan je taal gebruik ( maar da's een kut programma )[/quote:30d1d52f58] Pardon?????
Link naar reactie
[quote:dd43b08833="Venzent"][quote:dd43b08833="plextor"][quote:dd43b08833="Venzent"]Het makkelijkste is om de originele versie van Nero aan te schaffen, je krijgt er dan namelijk een uitgebreide handleiding bij waarin precies staat omschreven hoe en wat. Op die manier ontlast je gelijk dit forum en de goedwillende personen aangezien die dan geen support hoeven te geven op een product waar je eigenlijk voor hoort te betalen. Zo, netjes gezegd? ;-)[/quote:dd43b08833] denk ook eens aan je taal gebruik ( maar da's een kut programma )[/quote:dd43b08833] Pardon?????[/quote:dd43b08833] je heb gelijk dit is bestemd voor de topic starter :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...