Ga naar inhoud

Word opent steeds met Nieuw Document


anoniem

Aanbevolen berichten

Een collega zit met het volgende probleem: Steeds als ze Word (office2000) opstart opent Word met een nieuw document, hoe het opeens gebeurt is weet ze niet. Er staat 1 regel met wat letters en cijfers erin, wat afgesloten wordt met een harde return. Nu kun je deze wel weg halen en beginnen met een document maar je kunt niet bij je werkbalken komen. Ook als er een opgeslagen document wordt geopend, staat de document in volledige scherm zonder werkbalken met achter elke regel een harde return. Office2000 onder software verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem. :( Wie o wie heeft een oplossing.
Link naar reactie
even zoeken in de verkenner naar normal.dot (dat staat niet op elke pc in dezelfde map). heb je die gevonden: hernoemen, bijv xxnormal.dot, of, liever, verwijderen. normal.dot bevat alle instellingen voor word die je zelf hebt opgegeven, en blijft doorgaans onaangetast bij herinstalleren van office (aardig, maar soms schiet je er niets mee op...) beste is nu de pc af te sluiten (helemaal dus) en weer op te starten (instellingen blijven soms in geheugen staan), en dan word opstarten, waarna alles weer koek en ei zou moeten zijn.
Link naar reactie
Zoals ik in het voorgaande al heb gezegd, ik heb office2000 onder Software verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem bleef. Naderhand office2000 weer verwijderd, de pc opnieuw opgestart, in de register een word sleutel verwijderd, de pc weer opnieuw opgestart en office2000 weer opnieuw geinstalleerd. Probleem blijft.
Link naar reactie
Opent eens uw VBA-Editor (Alt-F11). Normaal gezien zouden hier op zijn minst de volgende items moeten te zien zijn: - Normal - Project (Document1) Wanneer er meerdere items staan vermeld dan betekent dit dat er add-in's worden geladen, en dan helpt herinstalleren niet. Dan moet je gewoon deze add-in's verwijderen. Ge kunt deze add-in's bijvoorbeeld terugvinden onder: c:\Program Files\Microsoft Office\Office1x\Startup\... Hopelijk is dit de oplossing...
Link naar reactie
[quote:04df3f05c2="derkdejong"]als je helemaal bovenin het volledige scherm klikt krijg je de menukeuzes weer in beeld. klik dan bij menu beeld het volledige scherm uit en dan zou alles weer normaal moeten zijn.[/quote:04df3f05c2] Heb het geprobeerd maar je hebt alleen de balk waarin staat "Word" nieuw document 1", je kan dus met je muis omhoog gaan en overal klikken maar er gebeurt niets.
Link naar reactie
[quote:92d6ceae80="E. Cle"]Opent eens uw VBA-Editor (Alt-F11). Normaal gezien zouden hier op zijn minst de volgende items moeten te zien zijn: - Normal - Project (Document1) Wanneer er meerdere items staan vermeld dan betekent dit dat er add-in's worden geladen, en dan helpt herinstalleren niet. Dan moet je gewoon deze add-in's verwijderen. Ge kunt deze add-in's bijvoorbeeld terugvinden onder: c:\Program Files\Microsoft Office\Office1x\Startup\... Hopelijk is dit de oplossing...[/quote:92d6ceae80] Heb Alt-F11 geprobeerd en Word opent de scherm Microsoft Visual Basic document 1. Krijg wel een werkbalk , maar kan niets vinden wat er voor zorgt dat Word weer in zijn normale modus opent. Dus rest alleen nog, bestand-sluiten en terugkeren naar MS Word. Op mijn eigen PC krijg ik aan de linkerkant wel een venster waar bovenstaande items staan. Heb ook gekeken in de map Startup maar hier staat niets in. Als ik in het register zoek op Word, zou ik dan alles wat te maken heeft met Word kunnen verwijderen? Dit natuurlijk na eerst office2000 te hebben verwijderd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...