Ga naar inhoud

Nero doet belachelijk!


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:a4060b4178="200sx Driver"]nee, de cd is niet af te spelen, ja, 8seconden.... en het is idd audio cd. als ik met verkenner de cd bekijk nadat ik hem gebrand heb, dan zegt verkenner dat er 12 files opstaan van 1kb elk..[/quote:a4060b4178] Als het een audio-cd is dan is het logisch dat de verkenner alleen bestandjes van 1kb laat zien. Dat doet ie namelijk bij iedere audio cd. Dus dat zegt niks. Ben je niet vergeten om in Nero specifiek aan te geven dat je een audio cd wil branden? Ik denk namelijk dat je nu eigelijk een datacd aan het branden ben (als je die bestanden van 1kb vanuit de verkenner naar Nero versleept). Tip: Start Nero Express en kies Copy Entire Disk, is net zo makkelijk. (dat is dan bij Nero 5, ik neem aan dat dat bij Nero 6 hetzelfde is. Anders moet je ff zoeken naar de mogelijkheid om een schijf te kopieren.)
Link naar reactie
nee.. nee... nee.. ik wil gewoon muziek vanaf mijn harde schijf branden. geen cd kopieeren, als ik de muziek naar nero sleep en dan audio cd brand, daarna de cd in mijn cd speler stop en laat afspelen, dan staat er 8 sec. muziek op, terwijl nero zegt dat ik 58 mb aan het branden ben... ik sleep dus niet bestanden van 1 kb naar nero, ik sleep hele mp3's naar nero..
Link naar reactie
Daar zijn allerhande programma's voor (Google), maar als je winamp hebt kan het daar ook mee. Dan moet je in de opties van winamp (options - preferences) de output zetten op 'nullsoft disk writer' (als je erop dubbelklikt kan je de instellingen aanpassen, zoals de lokatie waar hij de wav-bestanden moet neerzetten). Speel daarna de mp3's af en hij zet ze om naar wav.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Bij mij lukt het branden van mp3`s met Nero, maar ook met Roxio niet goed. De cd`s zijn met mijn pc en autoradio wel af te spelen maar met mijn home cinema system niet. Ze worden niet herkend als mp3 maar als gewone muziek cd. Ik moet wel zeggen dat ik de tags heb verwijderd. Maar ik heb de oplossing gevonden in het uitstekende programma MUSICMATCH 6. Hier kan je mp3 files perfect schrijven naar R en RW.
Link naar reactie
[quote="200sx Driver"]nee.. nee... nee.. ik sleep dus niet bestanden van 1 kb naar nero, ik sleep hele mp3's naar nero..[/quote] even op een rijtje: wil je een audio-cd dan kies je in de nerowizzard voor audiocd, en dan bakt nero daar een cd van voor een gewone cdspeler. [quote]hoe weet ik of ze beschadigd zijn dan, ik kan ze gewoon afspelen als mp3...[/quote] houd er rekening mee dat erg snel gebrande muziekcd´s zich niet op alle apparaten probleemloos laten afspelen. sowieso: mp3 moet eerst door nero vertaald worden naar audio, en dat komt in de knel als je te snel brandt. wil je een cd met mp3: kies dan voor data-cd, en die cd kan je dan uitsluitend afspelen op een speler die mp3 aankan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...