Ga naar inhoud

MSN PLUS 6.0 irritante werkbalk in explorer verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Eigen schuld dikke bult, sorry dat ik zo begin, maar als je messenger plus installeerd dan heb je de mogelijkheid om de reclame uit te zetten, dus GEEN vinkje bij die optie plaatsen. Ik zou nu als ik jouw was spybot laten draaien, die is hier te downloaden: http://www.safer-networking.org/ Laat spybot je pc controleren op spyware.
Link naar reactie
Tja als je niet oplet bij het installeren van MSN plus krijg je spyware mee. Misschien lukt het zo: MSN plus deinstalleren. Spybot downloaden en spyware verwijderen. Nieuwe installatie van MSN plus en opletten bij het installeren waar wel en waar niet vinkjes geplaatst worden. Hij vraagt namelijk of je sponsorware wilt installeren. Edit Oeps iets te laat, maar hetzelfde advies :lol:
Link naar reactie
MSN PLUS ervanaf halen helpt niets, ze zijn wel zo slim om die progjes apart te laten instaleren, Ik heb die irri balk ook ik heb er laatst een verwijdert maar ik weet tot mijn spijt niet meer hoe! Maar ik ben zo dom geweest om plus er weer opnieuw er op te zetten maar, nu zit hij er weer op! :evil: Als ik er weer achter kom zal ik het zeggen. Rudi van Zandwijk
Link naar reactie
Ik zat ook ff te slapen tijdens het installeren, en zat dus met dezelfde ellende te kijken. Ik kreeg het er met geen mogelijkheid vanaf. Zelfs mijn Google taakbalk was verdrongen door die msn balk. Verwijderen heeft niet geholpen dus het ik met systeemherstel het hele zaakje naar een eerder gemaakt herstelpunt teruggezet. Dat werkte perfect. Nu heb ik plus er ook op zitten, echter zonder die MSN rommel. Maar veel meerwaarde heeft het plus programma eigenlijk niet....
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...