Ga naar inhoud

Volledige setup bestand Directx 9.0?


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
iemand enig id waar de volledige versie van directx 9.0b gedownload kan worden. wou hem op cd zetten voor een wat oudere pc zonder inet verbinding. maar het enige dat ik kan vinden is een dxwebsetup.exe file van 300 kb groot, en zoek de volledige versie. kan iemand mij hier bij helpen? heb de search hier al gebruikt, maar al die oude url's werken niet meer !!
Link naar reactie
zoals ik al eerder zei ben ik NIET opzoek naar de websetup van directx 9.0, maar naar de VOLLEDIGE versie, dus de versie van in de 30-35 mb. wil hem namelijk op cdr zetten en zodoende op een andere pc installeren, en dat wil mte de websetup niet namelijk, want dan moet je alsnog bestanden downloaden en dat wil ik nu juist voorkomen.
Link naar reactie
[quote:60d35c56df="travis"]zoals ik al eerder zei ben ik NIET opzoek naar de websetup van directx 9.0, maar naar de VOLLEDIGE versie, dus de versie van in de 30-35 mb. wil hem namelijk op cdr zetten en zodoende op een andere pc installeren, en dat wil mte de websetup niet namelijk, want dan moet je alsnog bestanden downloaden en dat wil ik nu juist voorkomen.[/quote:60d35c56df] Bedoel je dan [url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=a6dee0db-dcce-43ea-87bb-7c7e1fd1eaa2&displaylang=en][b:60d35c56df]DirectX 9.0b Redistributable for Software Developers - Multilingual[/b:60d35c56df][/url] (35914 KB)?
Link naar reactie
[quote:460439451a="travis"]als dat de volledige versie is en in het nederlands, dan is dit idd wat ik zoek. op windows update kan je directx ook downloaden, maar dat is ook de webinstaller, en ik kan die moelijk op cdr zetten. maar is dit ook de nl versie dan?[/quote:460439451a] Ik denk dat je er van uit mag gaan dat onder [b:460439451a]Multilingual[/b:460439451a] ook Nederlands valt :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...