Ga naar inhoud

hoe kan ik mijn computer verschonen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Kun je wat specifieker zijn welk probleem er moet worden opgelost? Bij voorbeeld: * binnenkant stofzuigen en ordenen, zonder kortsluiting of andere beschadigingen * buitenkant schoonmaken, scherm schoonmaken, printer, muis, enz., zonder kortsluiting o.i.d. te veroorzaken * "rommel" in allerhande hulpbestanden e.d. opruimen * andere ongebruikte ruimte vrijmaken (hibernation file = slaapstand, bij voorbeeld) * je wilt af van virussen * ...waar ik verder nog niet aan heb gedacht... Elk punt verdient een ruim antwoord in zijn eigen recht, dus om op zo'n korte vraag gelijk los te barsten met veel tekst die misschien helemaal niet relevant is... Het is ingedeeld met 'virus' , maar heeft CT dit bedacht of is het zelf toegevoegd? In het laatste geval, wat zijn de symptomen? Sommige virussen vragen heel andere acties dan anderen.
Link naar reactie
Je kan je computersysteem verschonen met ccleaner, http://ccleaner.nl.softonic.com/ . CCleaner is een gratis freeware app. haalt in een handomdraai de bezem door je systeem. De applicatie verwijdert tijdelijke internetbestanden, je surfgeschiedenis en. Daarnaast maakt de software je (Windows) register schoon en ruimt het overgebleven delen van verwijderde programma's op. Wat weer extra schijfruimte oplevert . Zodat je systeem weer vlotter zal draaien.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...